۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸

عضو کمیته فنی مطرح کرد:

ابراهیم‌زاده در پرسپولیس به سرنوشت فیروز کریمی در استقلال دچار خواهد شد

ابراهیم‌زاده در پرسپولیس به سرنوشت فیروز کریمی در استقلال دچار خواهد شد

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه ابراهیم‌زاده در پرسپولیس به سرنوشت فیروز کریمی در استقلال دچار خواهد شد، گفت: سرمربی فصل آینده پرسپولیس باید از خانواده این باشگاه بوده و سابقه بازی ملی و باشگاهی زیادی داشته باشد تا از مقبولیت لازم بین هواداران برخوردار شود.

رضا وطنخواه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخاب سرمربی فصل آینده تیم پرسپولیس و محتمل بودن نشست منصور ابراهیم زاده بر روی نیمکت این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: اعتقاد من به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس این است که سرمربی فصل آینده ابتدا باید از خانواده پرسپولیس بوده و سابقه بازی ملی و باشگاهی زیادی داشته باشد تا از مقبولیت لازم بین هواداران برخوردار شود. اگر در این خصوص به جمع بندی نرسیم باید یک گزینه مطرح و با تجربه ایرانی را مد نظر بگیریم و آخرین گزینه مربی خارجی باشد.

وی در همین خصوص افزود: ابراهیم زاده مربی خوب و کاربلدی است که از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارد اما به دلیل انتظارات بالا و کم حوصله بودن هواداران پرسپولیس و موارد حاشیه‌ای که در تیم بوجود می آید، نمی تواند تاثیرگذار باشد و در کوتاه مدت نتیجه بگیرد. در واقع می توان گفت ابراهیم زاده در پرسپولیس به سرنوشت فیروز کریمی در استقلال دچار خواهد شد.

 

 

کد خبر 2057084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha