۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۲۱

مالکی خبر داد:

سرمربی پرسپولیس یکشنبه معرفی می‌شود

سرمربی پرسپولیس یکشنبه معرفی می‌شود

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان نشست اعضای کمیته فنی این باشگاه، انتخاب سرمربی سرخپوشان را به جلسه روز یکشنبه اعضای هیات مدیره موکول کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مالکی در پایان نشست اعضای هیات مدیره و اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درجمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست مشترک بین اعضای کمیته فنی و اعضای هیات مدیره به این جمع‌بندی رسیدیم که منصور ابراهیم زاده و محمد مایلی‌کهن به عنوان گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس باشند ولی برای مشخص شدن تکلیف نهایی فردا (یکشنبه) قبل از ظهر اعضای هیات مدیره بار دیگر نشستی را برگزار خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه در جلسه روز یکشنبه فقط اعضای هیات مدیره حضور خواهند داشت، گفت: چون می‌خواهیم مسائل کلانتری را درباره انتخاب سرمربی پرسپولیس بررسی کنیم، به همین خاطر هیچکس جز اعضای هیات مدیره در این جلسه حضور نخواهد داشت.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا در جلسه روز یکشنبه با دو گزینه نهایی، نشستی را برگزار نمی‌کنید،گفت: نه، وقتی انتخاب‌مان را انجام دادیم پیش از شروع کار جلسه‌ای با سرمربی خواهیم داشت.

همچنین محمد حسین نژاد فلاح عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص جلسه تاکید کرد: در نشست امروز تعداد آرای اعضا برای انتخاب سرمربی مساوی بود. نظر من این است که سرمربی آینده پرسپولیس باید از خانواده پرسپولیس باشد و به همین خاطر امروز به محمد مایلی کهن رای دادم.

کد خبر 2057518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha