۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۳۶

رستمی عنوان کرد:

بودجه 146 میلیارد تومانی شهرداری‌های استان بوشهر/ لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی

بودجه 146 میلیارد تومانی شهرداری‌های استان بوشهر/ لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی

بوشهر - خبرگزاری مهر: معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: در سال گذشته سرجمع بودجه مصوب شهرداری‌های استان 146 میلیارد تومان بود.

به گزارش خبرنگار مهر، شاپور رستمی عصر شنبه در نشست شهرداران استان در استانداری بوشهر اظهار داشت: شهرداران استان در سال جاری در ایام نوروز عملکرد مطلوبی داشتند و در بحث زلزله نیز شاهد همکاری و تلاش شبانه‌روزی شهرداران بودیم.

وی افزود: برای رفاه و آسایش مردم باید تلاش بیشتر و موثرتری انجام شود و مردم باید افزایش سطح خدمات را لمس کنند و هیچ کس نباید کم‌کاری و اهمال داشته باشد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مسئولان ارشد استان در بحث توسعه شهری نگاهی ویژه دارند و از شهرداران انتظار داریم در بهبود وضعیت مبلمان شهری و توسعه پایدار شهرها اهتمام ورزند.

رستمی تصریح کرد: در هیچ شهری از استان نباید وضعیت خدمات شهری نامناسب باشد و این هیچ ربطی به کمبود اعتبار ندارد و در واقع علت تاسیس شهرداری‌ها ارائه خدمات به مردم است و مردم باید خدمات لازم را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: در برخی از شهرهای استان آن چیزی که مردم شایسته آن هستند مشاهد نمی‌شود و در برخی شهرها نظافت در حد رفع تکلیف است که شهرداران باید دقت بیشتری کنند و پاسخگوی مردم باشند.

معاون استاندار بوشهر افزود: یکی از معیارهای ارزیابی شهرداران، وضعیت بهداشت و سلامت شهر است و در شهرها باید توجه بیشتری به مسایل بهداشتی شود.

رستمی از بودجه 146 میلیارد تومانی شهرداری‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: در سال گذشته سرجمع بودجه مصوب شهرداری‌های استان 146 میلیارد تومان بود که شهرداری بوشهر با 40 میلیارد تومان بیشترین و شهرداری بردستان با 421 میلیون تومان کمترین بودجه را داشتند.

وی اضافه کرد: شهرداری‌ها باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده بیشتری ببرند و از درآمدهای پایدار نیز استفاده لازم را ببرند.

رستمی اظهار داشت: از شهرداران برنامه می‌خواهیم و تا برنامه نباشد خبری از اعتبارات نیست و از شهرداران انتظار داریم با برنامه‌ریزی بیشتر و تلاش مضاعف برای عمران و آبادانی شهرهای استان همت کنند.

در این نشست تعدادی از شهرداران نیز به بیان مسایل و مشکلات شهری پرداختند و خواستار رفع مشکلات موجود شدند.

کد خبر 2057647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha