۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۱۰

احمد شهریاری در گفتگو با مهر:

اجازه جدایی به فتح الله‌زاده و قلعه‌نویی نمی‌دهیم/ باید از استقلال حمایت شود

اجازه جدایی به فتح الله‌زاده و قلعه‌نویی نمی‌دهیم/ باید از استقلال حمایت شود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه خواهان ادامه مدیریت علی‌فتح‌الله زاده در این باشگاه است، گفت: بعد از بازی با الشباب در این باره تشکیل جلسه می‌دهیم و تحت هیچ شرایطی به فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی اجازه جدایی نمی‌دهیم.

احمد شهریاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اظهارات مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر جدایی از جمع آبی‌پوشان در روز سوم خردادماه اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی بسیار مهمی را مقابل الشباب پیش روی داریم، بعد از قطعی شدن حضور استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان هیات مدیره باشگاه در خصوص شرایط تیم تشکیل جلسه می‌دهد.

وی همچنین افزود: در آن نشست هیات مدیره باشگاه استقلال، برنامه‌ریزی‌های مناسب را برای حضوری پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا انجام می‌دهیم تا بتوانیم با اقتدار مسابقات آسیایی را ادامه دهیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه هنوز رئیس هیات مدیره باشگاه زمان دقیق تشکیل جلسه را اعلام نکرده، عنوان کرد: بالاخره فوتبال است و هنوز نمی‌توان صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان را قطعی دانست. آنچه مسلم بوده این است که برای ادامه کار باید تیم تقویت مالی شود. خود فتح‌ الله‌زاده هم طرح‌هایی را ارائه خواهد داد که قابل تعقیب و دفاع است. قطعا هیات مدیره باشگاه بر ادامه همکاری با مدیرعامل تاکید دارد.

شهریاری در پاسخ به این پرسش که در صورت پافشاری فتح الله‌زاده برای جدایی از این باشگاه، هیات مدیره چه تصمیمی خواهد گرفت؟، عنوان کرد: قطعا اجازه نمی‌دهیم که فتح الله‌زاده و قلعه‌‎نویی از استقلال جدا شوند. از عملکرد فتح الله‌زاده صددرصد راضی هستیم، ضمن اینکه امیر قلعه‌نویی را به طور حتم نگه می‌داریم.

وی صحبتهایش را اینگونه ادامه داد: باشگاه استقلال در حال تعقیب یک افتخار بزرگ در لیگ قهرمانان  آسیا است که این افتخار به همه ایرانی‌ها تعلق دارد و منافع کل کشور متوجه آن خواهد بود، برای همین همه باید برای حمایت از استقلال گام بردارند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره مذاکره با اسپانسرهای جدید برای این باشگاه خاطرنشان کرد: این بخش در حوزه اختیارات مدیرعامل باشگاه است و خود فتح‌الله‌زاده هم که تلاش‌های زیادی در این باره داشته است، در نخستین نشست هیات مدیره باشگاه در این زمینه گزارش خود را ارایه خواهد کرد. البته ما با وزیر ورزش هم نشستی خواهیم داشت تا راهکارهای مناسبی را برای تقویت و حمایت از استقلال انتخاب کنیم.

 

کد خبر 2058066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha