۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶

عضو هیات مدیره استقلال مطرح کرد:

لازم باشد از فتح‌الله‌زاده توضیح می‌خواهیم/ بعید می‌دانم نکونام برود

لازم باشد از فتح‌الله‌زاده توضیح می‌خواهیم/ بعید می‌دانم نکونام برود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه بعید می‌داند نکونام از استقلال جدا شود، گفت: اگر لازم باشد از مدیرعامل باشگاه خواهیم خواست تا در گزارش مالی خود به هیات مدیره در خصوص نحوه توزیع پول بین بازیکنان نیز گزارش دهد. با این حال آقای فتح‌الله‌زاده باید در استقلال بمانند و با قدرت به کارشان ادامه دهند.

احمد شهریاری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازیکنانی که قرارداد آنها با باشگاه استقلال به پایان رسیده و قصد جدایی از این تیم را دارند و همچنین آخرین وضعیت حضور فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی در این تیم گفت: درست است که پس از بازی با تیم الشباب برخی از بازیکنان تیم که قرارداد آنها تمام شده اظهار کردند به دلیل مشکلات مالی فصل بعد در استقلال نخواهند بود اما مطمئن باشید 70 درصد از بازیکنان فعلی که قراردادشان تمام شده فصل بعد نیز در استقلال هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا باشگاه به طور ناعادلانه پرداخت‌های متفاوتی را بین بازیکنان داشته است، گفت: تا به امروز از بودجه 17 میلیاردی فصل گذشته 13.5 میلیارد آن تحقق پیدا کرده است که بخش عمده‌ای از این بودجه توسط مدیر عامل باشگاه بین بازیکنان توزیع شده و هریک از بازیکنان باید به طور میانگین 70 درصد از قرارداد خود را گرفته باشند. ما باید ابتدا ادعای بازیکنانی که معتقدند باشگاه در پرداخت‌های مالی بین بازیکنان تبعیض قائل شده را بررسی کنیم و پس از آن اگر لازم باشد از مدیرعامل باشگاه خواهیم خواست تا در گزارش مالی خود به هیات مدیره در خصوص نحوه توزیع پول بین بازیکنان نیز گزارش دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا فتح الله زاده برای دیدن دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و الشباب در ورزشگاه آزادی حضور نداشت، گفت: فتح الله زاده سفرهای شخصی زیاد می‌رود که این بار هم شاید نمی‌توانسته سفر خود را به تعویق بیاندازد. به هر حال باید این موضوع را از خود وی بپرسید.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر نشدن فتح الله زاده در ورزشگاه آزادی برای دیدن بازی استقلال و الشباب ربطی به ضرب‌الاجل وی به وزارت ورزش برای تزریق پول به باشگاه استقلال دارد، گفت: بعید می‌دانم حضور نداشتن فتح الله زاده ارتباطی به ضرب‌الاجل وی به وزارت ورزش و جوانان داشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که وزارت ورزش و جوانان تاکنون به چه میزان از تعهدات مالی خود نسبت به باشگاه استقلال عمل کرده، گفت: تا امروز وزارت ورزش و جوانان به 50 درصد از تعهدات مالی خود نسبت به باشگاه استقلال عمل کرده و در پرداخت مابقی آن در حال حاضر مشکل مالی دارد که این مشکل فقط مربوط به وزارت ورزش و جوانان نبوده و سایر نهادها و سازمان و وزارتخانه‌های دولتی را شامل می‌شود.

شهریاری گفت: وزارت ورزش نیز زیرمجموعه ای از دولت است که از این طریق منابع مالی خود را تامین می‌کند که در تنگنای اقتصادی فعلی که دولت با آن دست به گریبان است باعث شده مشکلات به زیرمجموعه‌های آن نیز تعمیم پیدا کند و وزارت ورزش نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تزریق مالی وزارت ورزش و جوانان به باشگاه استقلال در صورت کناره‌گیری فتح الله زاده از سمت خود تحقق پیدا می‌کند، گفت:  شخص وزیر ورزش با فتح‌الله‌‌زاده مشکل ندارد و چنین مسائلی که در برخی از رسانه‌ها مطرح می‌شود به هیچ وجه صحت ندارد. همانطور که گفتم در حال حاضر مشکل اصلی به نداشتن پول وزارت ورزش و جوانان باز می‌گردد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال افزود: باید سعی کنیم برای فصل آینده و فصل‌های بعدی منابع درآمدزایی خود را ارتقا دهیم چون اگر در این خصوص برنامه‌ای نداشته باشیم با سیستم فعلی قطعا در آینده با مشکلات مالی جدی مواجه خواهیم شد.

وی افزود: باید ببینیم که در اختیارات و موارد اجرایی طرح‌ها و برنامه‌های خود برای تامین منابع مالی چقدر دستمان باز است و در کجاها با وزارت ورزش و جوانان تناقض داریم. پس از بررسی مطمئناً وزارت ورزش و جوانان نیز برای افزایش اختیارات ما هرگونه کمکی خواهد کرد.

شهریاری در خصوص جدایی جواد نکونام از تیم استقلال و اظهار نظر اخیر وی تاکید کرد: خود نکونام آنچه را که دیده و ما از آن مطلع نیستیم باید به اطلاع مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه برساند تا هرچه سریع‌تر در رفع آن اقدامات لازم صورت گیرد. نکونام هر حرفی زده از روی ناراحتی بوده و بعید می‌دانم از استقلال جدا شود.

وی در خاتمه در پاسخ به این پرسش که آیا فتح الله زاده از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال کناره‌گیری خواهد کرد گفت: فکر نمی‌کنم فتح الله زاده از سمت خود کناره گیری کند، او باید محکم سر جای خود بایستد و برنامه‌های خود را برای فصل آینده هرچه سریع‌تر به هیات مدیره باشگاه ارائه دهد تا آن را مورد بررسی قرار دهیم.

کد خبر 2061515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha