۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۲۷

علی فتح‌الله‌زاده مطرح کرد:

برای وزارت ورزش 10 میلیارد پولی نیست/ رحمتی می‌ماند، منتظری می‌رود

برای وزارت ورزش 10 میلیارد پولی نیست/ رحمتی می‌ماند، منتظری می‌رود

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با تاکید بر اینکه 10 میلیارد تومان برای وزارت ورزش پولی نیست که بخواهد به باشگاه استقلال بدهد، گفت: دکتر احمدی‌نژاد دستور داده است به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کمک شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح‌الله‌زاده در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: استقلال برای حضور مقتدرانه در رقابتهای فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لیگ برتر و حذفی نیاز دارد به خوبی تقویت و آماده شود. من در فصل گذشته حدود 10 میلیارد تومان از بودجه مورد نیاز باشگاه استقلال را فراهم کردم و وزارت ورزش نیز باید معادل این رقم به باشگاه استقلال بودجه بدهد.

وی در همین خصوص افزود: برای تحقق این بودجه توسط وزارت ورزش تا هفته آینده تمام تلاش خود را می‌کنم زیرا دوستان در وزارت ورزش باید بدانند که من توان فراهم کردن بیش از 10 میلیارد تومان را نداشته و نمی توانم هم به کارهای مربوط به مدیرعامل بپردازم هم درآمدزایی کنم و هم وظایف اجرایی را انجام دهم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: در حال حاضر منتظریم تا وزیر ورزش و جوانان به ایران بازگردد و پس از آن جلسه‌ای با وی داشته باشیم، اگر روند کار مثبت باشد به فعالیت خود به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه می‌دهم و گرنه تصمیم دیگری خواهم گرفت.

وی که با بخش خبری 14:30 شبکه خبر گفتگو می‌کرد، ادامه داد: در حال حاضر به غیر از دو یا 3 تیم حاضر در لیگ برتر که خصوصی هستند سایر تیم‌ها از بودجه دولتی استفاده می‌کنند، آیا این غیرمنطقی است که وزارت ورزش و جوانان 50 درصد بودجه مورد نیاز ما را بدهد؟

فتح‌الله‌زاده اعلام کرد: دکتر احمدی نژاد تاکید کرده باید به استقلال و پرسپولیس کمک شود. همانطور که گفتم بازهم تاکید می‌کنم اگر کمکی به ما نشود، با مشکلات جدی مواجه می‌شویم. به نظرم 10 میلیارد تومان برای وزارت ورزش پولی نیست که بخواهد آن را به باشگاه استقلال پرداخت کند. در حال حاضر برخی از باشگاه‌ها مانند تراکتورسازی و سپاهان بیش از 20 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند.

وی در ادامه یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان قرار بود در فصل قبل 8 یا 9 میلیارد تومان به باشگاه استقلال کمک کنند اما تنها 3 میلیارد تومان از این کمک تحقق پیدا کرد. در حال حاضر ما به بازیکنان بدهکاریم و خیلی از آنها قراردادشان تمام شده، برای تسویه حساب با آنها و تمدید مجدد قرارداد به پول نیاز داریم. شما کدام بازیکن را می‌شناسید که مجانی با یک باشگاه قرارداد بسته یا قرارداد خود را تمدید کند؟

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: من در ملاقاتی که با وزیر ورزش داشتم، به او گفتم اگر کسی پیدا شود که بتواند بیش از 10 میلیارد تومان درآمدزایی برای استقلال کند، حاضرم کنار بکشم تا او مدیرعامل شود و با عنوان یک عضو هیات مدیره به چنین فردی کمک کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با بازیکنان جدیدی قرارداد بسته‌اید یا نه؟، تصریح کرد: من با دو بازیکن خوب که مورد نیاز قلعه‌نویی بود مذاکره کردم و تا روز شنبه با آنها به توافق نهایی خواهیم رسید.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی جواد نکونام و پژمان منتظری از تیم استقلال قطعی شده؟، اظهار داشت: در حال حاضر این دو بازیکن در اردوی تیم ملی به سر می‌ برند و پس از بازگشت قطعا با آنها صحبت می‌کنم.

وی در مورد مذاکره مسئولان باشگاه پرسپولیس با مهدی رحمتی خاطرنشان کرد: مسئولان پرسپولیس چند مرتبه با دروازه‌بان تیم ما مذاکره کرده و پیشنهاد مالی خیلی بالایی به وی دادند. اما مطمئن باشید اجازه نمی‌دهیم رحمتی از استقلال جدا شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین گفت: تمام هدف ما این است 90 درصد از بازیکنان تیم را که قراردادشان به پایان رسیده در استقلال حفظ کنیم اما وضعیت برای برخی از بازیکنان مانند پژمان منتظری که پیشنهاد از تیم‌های خارجی دارد، کمی فرق می‌کند و شانس ماندن آنها در استقلال 60 درصد به 40 درصد است.

 

کد خبر 2065903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha