۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۲

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن:

برنامه‌ریزی‌های راه‌آهن را بر اساس تفکرات دایی انجام داده بودیم

برنامه‌ریزی‌های راه‌آهن را بر اساس تفکرات دایی انجام داده بودیم

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن با بیان اینکه تلاش‌های باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن علی دایی بی‌فایده است، گفت: ما برنامه‌ریزی خود را با تفکرات علی دایی انجام داده‌ایم و فصل سیزدهم لیگ برتر را با این مربی شروع خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق رئیسی‌کیا در خصوص تصمیم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مبنی بر انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی سرخپوشان پایتخت گفت: برابر قراردادی که با علی دایی داریم فصل سیزدهم لیگ برتر را با علی دایی شروع خواهیم کرد. ما کاملا با ادعای پرسپولیسی‌ها مخالف هستیم و از نظر حرفه ای هم درست نیست که هر سال با یک کادر فنی و سرپرستی به میدان برویم.

وی افزود: ما فصل قبل با دایی توانسنیم برای نخستین بار در تاریخ باشگاه راه‌آهن در نیمه بالایی جدول قرار گیریم و این بار برای آسیایی شدن برنامه ریزی کرده‌ایم. ما باید ثبات داشته باشیم تا بتوانیم به برنامه‌‎های خودمان برسیم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در پاسخ به این پرسش که قرارداد داخلی این باشگاه با علی دایی تا چه اندازه دارای ضمانت اجرایی است، اظهار داشت: بهرحال این اعتقادات و علاقه طرفین به همکاری بود که باعث شد قرارداد امضاء کنیم. برای ما مذاکره وی با پرسپولیس تا قبل از عقد قرارداد با راه‌آهن منعی نداشت ولی وقتی همه چیز در قالب سند و امضاء رسید باید به آن احترام گذاشت. خود دایی نیز بارها اعلام کرد که در تیم ما آرامش دارد و معمولا به تعهداتش پایبند است.

وی در بخش دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: در حالیکه دایی با ما قرارداد دارد خروجی جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند به این مربی منتهی شود. از طرفی پیشنهاد کمیته فنی پرسپولیس به هیات مدیره این باشگاه نیز حرفه‌ای نبوده است و با احترامی که برای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قایلیم از آنها می‌خواهیم که دیگر این روند را ادامه ندهند.

رئیسی‌کیا درباره نظر مالک باشگاه راه‌آهن عنوان کرد: نظر مالک باشگاه همین است و با وجود علاقه‌ای که به هواداران پرسپولیس دارد تاکید شد که مذاکره صورت گیرد که در نهایت هم جمع بندی‌ها به این ترتیب بود که با دایی قرارداد جدیدی منعقد کنیم.

 

کد خبر 2059109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha