۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

حضور حداکثری در انتخابات باعث افزایش قدرت ملی است

حضور حداکثری در انتخابات باعث افزایش قدرت ملی است

اهواز - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان با صدور پیامی اعلام کرد: حضور حداکثری در صحنه انتخابات، باعث افزایش قدرت و این پشتوانه امنیت ملی ما است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ در پیامی به مناسبت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: ما وارثان نسلی هستیم که سال‌ها خون دل خوردند و آرزوی مشارکت در قدرت سیاسی و اداره کشور را داشتند. با تلاش جوانان سرزمینمان و با انقلاب اسلامی که انقلاب نور بود آرزوهای دست‌نیافتنی تبدیل به واقعیت شد و امروز مردم هستند که اداره کشور را به دست گرفتند و همه ارکان نظام سیاسی را انتخاب می‌کنند و در دنیا مردم سالاری دینی را به معنای حقیقی به منصه ظهور رسانند. جوانان امروز باید با مراجعه به تاریخ، سختی‌ها و مرارت‌هایی که برای رسیدن و دستیابی به آرمان‌های بلند ملت رنج‌دیده را، فراموش نکنند و آن را سرلوحه خودشان بدانند.

در این پیام آمده است: انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار می‌شود نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هرگونه سهل انگاری و کوتاهی نسبت به آن، زیان بار خواهد بود. همه باید بدانند که انتخابات پرشور از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است. حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی، نشانه حضور ملت شریف ایران در صحنه‌های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات، باعث افزایش قدرت ملّی است و این پشتوانه امنیت ملی ما است.

در پیام مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان تاکید شده است: در این راستا، اینجانب از عموم مردم متدین، آگاه، سختکوش و ولایتمدار استان خوزستان به خصوص از جامعه مساجد، هیئات، فعالان قرآنی، اصحاب هنر و رسانه خواستارم برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تلاش کرده تا حضور و مشارکت حداکثری مردم را در روز هشتم تیرماه شاهد باشیم.

اخوان صباغ اعلام کرد: از خداوند متعال مسألت می‌نمائیم که دل‌های ملت ایران را به سمت انتخاب اصلح هدایت نماید و طول عمر با عزت به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) کرامت نماید.

کد خبر 6149493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha