۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۳۱

بیاتی‌نیا در گفتگو با مهر:

فدراسیون هرچه سریعتر زمان دیدار پلی‌آف ذوب‌آهن را مشخص کند/ نگرانی در مورد آینده

فدراسیون هرچه سریعتر زمان دیدار پلی‌آف ذوب‌آهن را مشخص کند/ نگرانی در مورد آینده

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مسئولان فدراسیون باید هرچه سریعتر زمان دیدار پلی‌آف تیم ذوب‌آهن را مشخص کنند تا ما بتوانیم بر اساس آن برنامه‌ریزی کرده و از بلاتکلیفی بیرون بیاییم.

محسن بیاتی‌نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بلاتکلیفی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ذوب‌آهن از مشخص نبودن زمان دیدار پلی‌آف ذوب‌آهن اظهار داشت: تیم ما اگر چه تمرینات خود را آغاز کرده اما به دلیل اینکه مشخص نیست بازیکنان ما چه زمانی باید با تیم حریف خود بازی کنند، ما از ناراحتی و بلاتکلیفی رنج می‌بریم.

وی افزود: ذوب‌آهن یکی از تیم‌های با ریشه و بزرگ ایران است که در فصل جاری به مشکلاتی برخورد اما مسئولان باید به ما کمک کنند تا از این بحران بیرون بیاییم و هر چه سریعتر زمان دیدار پلی‌آف ما را مشخص کنند.

مهاجم ذوب‌آهن تصریح کرد: بدون شک بازیکنان ما با انگیزه بسیاری در بازی پلی‌آف بازی خواهند کرد و مقابل هر تیمی که از لیگ دسته اول بیاید، با قدرت به میدان خواهند رفت تا نشان دهند که همان ذوب‌آهن مقتدر هستند. اگر به بازی‌های هفته‌های آخر ذوب‌آهن در لیگ برتر نگاه کنید، متوجه می‌شوید که تیم ما چقدر پیشرفت داشته و شرایط خوبی بر بازیکنان ما حاکم شده است.

وی افزود: اگرچه تیم‌های دسته اولی، بسیار دونده، باانگیزه و جنگنده هستند اما ذوب‌آهن باید در دو بازی رفت و برگشت پلی‌آف، مقتدر ظاهر شود و در لیگ برتر بماند زیرا حیف این تیم است که از لیگ سقوط کند.

بیاتی‌نیا در مورد شرایط تیمش برای فصل آینده اضافه کرد: هنوز هیچ چیز در مورد آینده مشخص نیست اما مسئولان باشگاه اعلام کرده‌اند که می‌خواهند تیم قدرتمندی برای فصل آینده روانه رقابت‌ها کنند و مطمئنم ذوب‌آهن در فصل آینده یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

کد خبر 2059443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha