۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۲

مدیر سپاهان در گفتگو با مهر:

زیاده روی کردند و باشگاه جواب‌شان را داد/ حاشیه‌های فوتبال ما استثناست

زیاده روی کردند و باشگاه جواب‌شان را داد/ حاشیه‌های فوتبال ما استثناست

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان معتقد است مسئولان این باشگاه سعی می‌کنند وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند اما آقایان خیلی زیاده‌روی کردند، حوصله همه را سربردند تا در نهایت مسئولان باشگاه سپاهان جواب‌شان را داند.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اظهار نظر سالارکیا رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بیانیه سپاهانی‌ها پیگیری قانونی دارد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من از مسائل حقوقی خبر ندارم و خود باشگاه در این خصوص پاسخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه اخبار موثق در مورد جذب بازیکنان جدید را هم منوط به تائید باشگاه دانست و در خصوص وضعیت رضا چلنگر هم اظهار داشت: با رضا چلنگر به توافق رسیدیم و ایشان فصل آینده هم در کنار کرانچار خواهند بود.

مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص هدفگذاری این تیم برای فصل آینده رقابتهای لیگ برتر هم اظهار داشت: هدف‌مان این است تیم را به خوبی ببندیم و بتوانیم در مسابقات داخلی و خصوصا آسیایی، جوابگوی انتظارات هواداران‌مان باشیم.

وی در خصوص حاشیه‌هایی که در فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران رخ می‌دهد، تاکید کرد: فوتبال ما استثناست و حاشیه‌های آن با هیچ کجای دنیا قابل قیاس نیست.

خوروش در پایان در مورد اینکه این روزها بین دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان مسائل حاشیه‌ای بسیاری ایجاد شده، گفت: ما سعی می‌کنیم وارد حاشیه‌ها نشویم اما ایشان (محمد رویانیان) خیلی زیاده‌روی کرد و حوصله همه را سربرد که باشگاه سپاهان جواب داد وگرنه نمی‌خواستیم به این مسائل وارد شویم.

کد خبر 2060525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha