۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۸

بعد از نایب قهرمانی در غرب آسیا؛

سرمربی تیم بسکتبال ماهان: کاپ قهرمانی آسیا برای ماست

سرمربی تیم بسکتبال ماهان: کاپ قهرمانی آسیا برای ماست

محسن صادق‌زاده با اشاره به آسیایی شدن تیم بسکتبال ماهان به واسطه کسب عنوان دومی در رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا گفت: این مسئله که با تمریناتی در کوتاه‎ترین زمان ممکن صاحب سهمیه آسیا شدیم، خیلی ارزشمند است و اطیمنان دارم این تیم در مسابقات باشگاه‌های آسیا قهرمان می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال ماهان اصفهان در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه این تیم در نخستین حضور در رقابت‌های باشگاه‌های غرب آسیا موفق به کسب سهمیه آسیایی شد، اظهارداشت: این موفقیت به خاطر کار گروهی منسجم در حوزه‌های مدیریتی، فنی و پزشکی در مجموعه باشگاه است. به واقع اصلی‌ترین دلیل موفقیت ما، سازماندهی خوب تیم بود.

وی با اشاره به سطح برگزاری مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا تصریح کرد: درست است که تیم‌های الریاضی لبنان و مهرام تهران در این مسابقات نبودند اما این دلیلی بر پائین بودن کیفیت بازی‌ها نیست. کمااینکه شانفیل تیم قدرتمندی در بین تیم‌های شرکت کننده بود. جایگاه پتروشیمی کاملا مشخص بود. نمایندگان عراق خیلی خوب ظاهر شدند و اردن هم تیم خوبی در مسابقات داشت.

صادق‌زاده تاکید کرد: نیکخواه بهرامی و کامرانی هم که در دوره‌های پیشین مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا شرکت داشتند، تاکید داشتند سطح مسابقات نسبت به گذشته کمتر نشده است. از طرفی حضور بازیکنان خارجی تاثیر گذار در این دوره از مسابقات کاملا مشهود بود. در کل مسابقات کیفیت لازم در حد باشگاه‌های غرب آسیا را داشت اگرچه برخی از اسم‌های همیشگی در این دوره غایب بودند.

این مربی یادآور شد: ماهان در اولین حضور در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا صاحب سهمیه آسیایی شد اما بعضی‌ها این موفقیت را فقط به حضور ملی‌پوشان در این تیم ربط می‌دهند. البته من نمی‌گویم این طور نیست و کمتر از تیم ملی در اختیار داشتم اما اینکه این بازیکن در فرصتی خیلی کوتاه و فقط حدود 20 روز کنار هم تمرین کردند و نتیجه‌ای به این خوبی گرفتند، ارزشمندتر از آن است که بخواهیم ارزش کار ماهان را با این صحبت‌ها پائین بیاوریم.

سرمربی تیم بسکتبال ماهان با یادآوری اینکه مسابقات باشگاه‌های آسیا شهریورماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به نظرم ماهان باید در اولین فرصت تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در این رقابت‌ها آغاز کند. البته با شناختی که از مدیریت باشگاه (محمدرضا ساکت) دارم، فکر نمی‌کنم وی به راحتی زمان را از دست بدهند.

"وضعیت قرارداد شما با فولاد ماهان به چه صورت است؟ همچنان قرارداد دارید؟ و اگر قرارداد همکاری شما تمام شده است قصد تمدید آن را دارید یا نه"؟، صادق‌زاده در پاسخ به این پرسش گفت: قرارداد من با ماهان پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر تمام شد اما برای مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا و بنا به خواست باشگاه، در کنار تیم ماندم.

وی تصریح کرد: در واقع با پایان مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا همکاری من با ماهان تمام شد. حالا مسئولان باشگاه  باید در مورد ادامه این همکاری تصمیم بگیرند. البته آقای ساکت در یک برنامه تلویزیونی صراحتا به ادامه همکاری با من تاکید کردند اما هنوز صحبت مستقیمی در این زمینه نشده است. در کل برای یک مربی چه شرایطی می‌تواند بهتر از این باشد که با ماهان و یک تیم آسیایی کار کند.

"جدا از این مسئله و با توجه به حضور دو ساله‌ای که در باشگاه ماهان و تیم بسکتبال این باشگاه داشتید، فکر می‌کنید این تیم در مسابقات باشگاه‌های آسیا چه نتیجه‌ای بگیرد؟ به خصوص اینکه درخواست میزبانی هم داده است"؟، محسن صادق‌زاده در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: با شناختی که از حوزه مدیریتی ماهان دارم، مطمئن هستم این تیم برای قهرمانی در مسابقات شرکت می‌کند و قهرمان هم می‌شود. ماهان نماینده‌ای شایسته برای بسکتبال ایران خواهد بود. چه میزبان باشد و چه نباشد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعه گذشته و در پایان مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا که در عراق جریان داشت، تیم ماهان با قرار گرفتن در رده دوم همراه با نمایندگان لبنان و عراق صاحب سهمیه شرکت در پیکارهای باشگاه‌های آسیا شد. این رقابت‌ها 23 تا 30 شهریورماه برگزار می‌شود. اردن میزبان مسابقات بود که انصراف داد و پس از آن ماهان برای برگزاری مسابقات اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 2060600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha