۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۳۷

سیمهدی هاشمی عنوان کرد:

برگزاری جشنواره فوتبال یک خط شکنی در فضای ورزش کشور است

برگزاری جشنواره فوتبال یک خط شکنی در فضای ورزش کشور است

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره فوتبال ایران می تواند یک خط شکنی در فضای ورزش کشور باشد و با الگو سازی به سایر رشته های ورزشی تسری پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی هاشمی در گفتگو با سایت رسمی جشنواره فوتبال، درباره اهمیت این جشنواره گفت : ابتکار و خلاقیت در برگزاری این جشنواره تحسین برانگیز است و می تواند بستر ساز معرفی توانمندیها، نقاط قوت و ضعف این  ورزش باشد.

وی افزود: محیط نمایشگاه در این جشنواره با حضور دست اندرکاران، باشگاه ها و رسانه ها می تواند فضای نقد و انتقاد و پیشنهاد را کاربردی کند و با جمع آوری نظرات مختلف به یک نقطه قوت تبدیل شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، جشنواره فوتبال را مسیری مناسب برای تعالی این ورزش و راهیابی علاقه مندان برشمرد و شفاف بودن فضای نمایشگاه فوتبال را موجب جلوگیری از سوء استفاده های مالی و حذف واسطه های فراوان در این ورزش دانست.

هاشمی در ارتباط با حمایت فراکسیون ورزش مجلس از نخستین جشنواره فوتبال ایران گفت : فراکسیون ورزش مجلس با حضور موثر در این جشنواره و تبیین نقاط قوت و ضعف فوتبال کشور می تواند، نقطه نظرات خود را مطرح و متناسب با آسیب شناسی نیازهای فوتبال کشور ، زمینه را برای توسعه این ورزش فراهم کند.

نخستین جشنواره فوتبال کشور 29 مرداد تا اول شهریور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد و پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره www.ballex.ir می باشد.
 

کد خبر 2061168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha