۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۱

حممید زینی‌زاده مطرح کرد:

تراکتورسازی حضوری فعال در جشنواره فوتبال خواهد داشت

تراکتورسازی حضوری فعال در جشنواره فوتبال خواهد داشت

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با استقبال از برگزاری نخستین جشنواره تخصصی فوتبال از حضور این باشگاه در جشنواره یاد شده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید زینی‌زاده ضمن تمجید از برگزاری نخستین جشنواره تخصصی فوتبال اظهار داشت: به نظر من برگزاری این جشنواره خیلی می‌تواند مفید واقع شود. بازیکنان و مربیان لیگ برتری میلیاردها تومان ارزش قرارداد دارند ولی در هیچ نمایشگاهی به آنها پرداخته نشده است که این فرصت خوبی برای فوتبالی‌ها است تا به فوتبال بپردازند.

وی ضمن استقبال از برگزاری جشنواره فوتبال گفت: باشگاه تراکتورسازی از این طرح خوب استقبال کرده و از متولیان آن می‌خواهیم که ما را در نظر داشته باشند چرا که می‌خواهیم غرفه‌ای داشته باشیم و دستاوردهای این باشگاه را به نمایش بگذاریم. تراکتورسازی حضوری جدی در این جشنواره خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی پیشنهاد کرد: باید در این نمایشگاه در خصوص مشکلات و معضلات فوتبال در سال‌های گذشته بحث و بررسی شود و از نظر فرهنگی، کانون هواداران و آیین‌نامه‌ها هم شرایطی فراهم آید تا جاضرین در این جشنواره بتوانند به تبادل نظر با یکدیگر بپردازند.

زینی‌زاده با اشاره به فعالیت‌های این باشگاه در بخش پایه اظهار داشت: ما در مدراس فوتبال فعال هستیم. تیم‌های ما در رده‌های مختلف پایه حضور دارند و امسال مجوز تاسیس دبیرستان غیرانتفاعی را نیز کسب کرده‌ایم که در این باره می‌توانیم در جشنواره فوتبال دستاوردهای خود را ارایه کنیم.

اولین جشنواره تخصصی فوتبال روز 29 مردادماه تا اول شهریور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 2078072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha