۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۱

اخبار کوتاه استان مرکزی

علی رتبه دوم نامهای پسر استان مرکزی است/ ثبت بیش از 61 هزار نام

علی رتبه دوم نامهای پسر استان مرکزی است/ ثبت  بیش از 61 هزار نام

اراک - خبرگزاری مهر: مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی با بیان اینکه هم اکنون نام علی در بین نام های پسران در استان پس از نام محمد رتبه دوم را داراست، گفت: نام علی، عناوین و القاب ایشان در این استان بیش از 1 50هزار بار در پایگاه ثبت احوال ثبت شده است که از این تعداد 61 هزار و 263 نام علی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چقایی افزود: علیرضا با فراوانی 20هزارو 568 بار، علی اکبر با فراوانی 17 هزار و789 بار ،  محمد علی با فراوانی 14 هزار و 491 بار ،علی اصغر با فراوانی 13 هزار و 649 بار و نام مرتضی با فراوانی 12 هزار و 702 بار از فراوانترین نامها و القاب امام علی (ع) است که در استان به ثبت رسیده است.

بنیاد شهید استان عنوان روابط عمومی برتر را کسب کرد

مدیر روابط عمومی بنیاد شهید استان مرکزی از کسب عنوان روابط عمومی برتراستان توسط روابط عمومی بنیاد خبر داد و گفت: روابط عمومی بنیادشهید و امورایثارگران استان مرکزی در ارزیابی بعمل آمده در سال گذشته برابر شاخص اعلامی از اداره روابط عمومی استانداری موفق به کسب عنوان روابط عمومی برتر در بین دستگاهها، سازمانها و نهادهای استان اعلام شد

حمید بدخشان در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: وی با بیان اینکه در دوران معاصر روابط عمومی، هنر هشتم خوانده می شود، اظهار کرد: هم اکنون  در عصر انفجار اطلاعات قرار داریم و روابط عمومی، مهمترین فن ارتباطی است که چگونگی استفاده و مهارت کاربرد آن نیاز به متخصصینی دارد که با تعهد و احساس مسئولیت به سلاح علم مجهر باشند.

حماسه ای عمل کردن در بحث تذکر لسانی

دبیر ستاد  امر به معروف و نهی از منکر استان مرکزی حماسه ای عمل کردن در بحث تذکر لسانی را از اولویت های این ستاد برشمرد و گفت: فرهنگ عمومی شدن تذکر لسانی در همه اقشار جامعه ضروری است و باید در این امر حماسه ای عمل کرد.

سردار مهدی صدیقی بر اراده جمعي گسترش فرهنگ امر به معروف و نهي از منكر به ويژه فرهنگ تذكر لساني تاکید کرد و افزود : مقامات ارشد استان همراه با ديگر مسئوولين بايد با برنامه ريزي براي اجراي برنامه هاي ابلاغي سال جاري زمينه اجرايي اين طرح ها را فراهم كنند.

فرمانداری ها و بخشداریها مهمترین نقش اجرایی انتخابات را در استان بر عهده دارند

فرماندار اراک گفت : فرمانداری ها در شهرستان و بخشداری ها در بخش روستایی مهمترین نقش اجرایی انتخابات را در استان بر عهده دارند.

مسلم پورقاسمیان افزود : دستگاه های اجرایی دولتی استان در کنار فرمانداری در انتخابات با خدمات رسانی در قبل و حین و بعد از زمان رای گیری در این امر مهم سهیم هستند.

فرماندار اراک همچنین در این جلسه با شاره به نزدیک شدن به چهاردهم و پانزدهم خرداد و سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی بیان کرد : نهادهای دولتی آماده برپایی گرامیداشت سالروز ارتحال و حضور در مرقد مطهر امام(ره) هستند.

کد خبر 2061326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha