تحولات امنیتی سوریه؛

هلاکت سه سرکرده گروههای مسلح/ عملیات ارتش در مناطق شمالی القصیر

هلاکت سه سرکرده گروههای مسلح/ عملیات ارتش در مناطق شمالی القصیر

کشته شدن سه سرکرده گروههای برهم زننده امنیت و ثبات، تلاش ارتش برای به دست گرفتن کنترل مناطق شمالی القصیر، دستگیری چندین تروریست مسلح در القصیر توسط ارتش سوریه از جمله جدیدترین تحولات امنیتی مربوط به این کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، یگانهای ارتش سوریه امروز تلاش تروریستهایی را که قصد داشتند از خاک لبنان به منطقه القصیر نفوذ کنند، خنثی کرده و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

یک منبع نظامی گزارش داد نیروهای مسلح سوریه همچنین شماری از اعضای گروههای تروریستی را که سعی داشتند از طریق منطقه "حسیاء" وارد القصیر شوند، کشتند. در جریان این درگیری سه سرکرده گروههای تروریستی با نامهای "خالد الشقیع"، "محمد احمد شوفان" و "جمعه ناصر" به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه در جریان حمله به گروههای مسلح در روستای "المجاص" واقع در حومه "ادلب" چندین نفر از آنها را کشتند. خبر دیگر اینکه برخی رسانه ها مدعی شدند که چندین انفجار دمشق را به لرزه در آورده است. اما خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که چند بمب دست ساز کوچک در دمشق منفجر شده بود.

از سوی دیگر، ارتش سوریه همچنان می کوشد کنترل مناطق شمالی القصیر را به دست گیرد. رسانه های سوری گزارش دادند ارتش توانسته است در "مزارع العکاری" و "تل الصر" واقع در حومه القصیر نفوذ خود را گسترش دهد.

از سوی دیگر تلویزیون سوریه نیز تصاویری از افراد مسلح را نشان داد که توسط ارتش سوریه در منطقه القصیر دستگیر شده بودند.

کد خبر 2061458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha