۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۱

حیدری تاکید کرد:

لزوم تلاش برای رشد معنویت و اخلاق اسلامی در بین دانشجویان

لزوم تلاش برای رشد معنویت و اخلاق اسلامی در بین دانشجویان

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بر لزوم تلاش برای رشد معنویت و اخلاق اسلامی در بین دانشجویان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا حیدری صبح جمعه در آیین آغاز اعتکاف‌ دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: برنامه اعتکاف امسال در این دانشگاه با برنامه‌ریزی بسیار خوبی اجرایی شده و شاهد استقبال بسیار خوب دانشجویان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: جذب جوانان دانشجو به سمت برنامه‌های فرهنگی و دینی اهمیت زیادی دارد و این مهم باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد تا شاهد رشد معنویت و اخلاق اسلامی در بین دانشجویان باشیم.

معاون سیاسی استاندار بوشهر نیز در این آئین گفت: 3 روز از دنیا بریدن با زبان روزه، پرداختن به تلاوت قرآن، توسل به ائمه اطهار(ع) و خداوند و برپایی نماز در این ایام برای جوان دانشجوی ما ارزشمند است و امیدوار هستیم همواره شاهد استقبال جوانان از مراسمات معنوی باشیم.

محمد حسن پرآور با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات تصریح کرد: در آستانه خلق یک حماسه سیاسی بزرگ هستیم و بدون تردید به هر میزان که مشارکت در این انتخابات بالاتر باشد نشان از مقبولیت نظام جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: برخی به دنبال این هستند که توی دل مردم را خالی کنند و نگذارند مردم پای صندوق‌های رای حاضر شوند که البته اطمینان داریم بار دیگر با حضور میلیونی مردم حماسه‌ای بزرگ خلق می‌شود.

معاون سیاسی استاندار بوشهر با مقایسه مشارکت مردم ایران در انتخابات با سایر انتخابات‌ها در دنیا افزود: در بسیاری از کشورها که ادعای دموکراسی دارند میزان مشارکت مردم حدود 30 تا 40 درصد است و در ایران اسلامی در 34 سال گذشته 33 انتخابات برگزار شده و میزان مشارکت بین 60 تا 70 درصد بوده و این نشان دهنده دموکراسی در ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: مشارکت بالای مردم مهم‌ترین اولویت است و انتخاب اصلح نیز اولویت دوم در انتخابات است و همه باید در این راه تلاش کنیم.

این مسئول گفت: باید از بین فرمایشات مقام معظم رهبری کاندید اصلح را انتخاب کنیم و همواره باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم.

پرآور همچنین با اشاره به سالروز فتح خرمشهر بیان کرد: در عملیات آزادسازی خرمشهر به فرموده امام راحل و عظیم‌الشان، خداوند امدادهای غیبی را برای رزمندگان ما فرستاد و در واقع خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی گفت: فتح خرمشهر حماسه‌ای بی‌نظیر بود که توسط رزمندگان خلق شد و تمام دنیا را به تعجب واداشت و باید همواره قدردان شهدای والامقام باشیم.

معاون سیاسی استاندار بوشهر ابراز داشت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان امری ضروری است و باید جوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

کد خبر 2061690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha