۴ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۲۶

بهنام خسروشاهی:

رقابت تنگاتنگی با رقبا دارم

رقابت تنگاتنگی با رقبا دارم

تبریز –خبرگزاری مهر: بهترین رکابزن آسیا در مرحله سوم توربین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) گفت: رقابت تنگاتنگی با حریفان دارم و در مراحل بعدی برای کسب عناوین برتر باید نهایت تلاش خود را به کار ببندم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام خسروشاهی رکابزن تبریزی امروز شنبه در آغاز مرحله چهارم رقابت های تور بین المللی آذربایجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که در پایان مرحله سوم که در مسیر 122 کیلومتری ارومیه - خوی، توانستم عنوان بهترین رکابزن آسیا را کسب کنم.

وی افزود: در این مسیر به دلیل وجود گردنه های طولانی و سربالا نتوانستم زمان خوبی برای خود ثبت کنم و با کمی اختلاف در بخش انفرادی به مقام چهارم رسیدم.

وی ورزشکاران آلمان، چک، ترکیه و مالزی را اصلی ترین رقبای خود عنوان کرد و افزود: امیدوارم در ادامه به شرایط بهتری و قابل قبول تری برسم.

خسروشاهی که به همراه تیم ملی امید در این مسابقات حاضر شده است، مسیر 191 کیلومتری جلفا و منطقه آزاد ارس را مشکل ترین مرحله تور دانست و گفت: در این مسیر کار بسیار سخت و دشواری را در پیش داریم.

وی گفت: امسال چهارمین باری است که در تور ایران (آذربایجان) شرکت می کنم و چندین عنوان اولی، سومی و کسب پیراهن امتیازی را در کارنامه دارم.

مرحله چهارم این رقابت ها امروز شنبه چهارم خرداد در مسیر 152 کیلومتری خوی تا منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران با جایزه 50 هزار یورویی از یکم تا ششم خرداد با حضور 19 تیم داخلی و خارجی در مسیرها و جاده های دو استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

کد خبر 2061969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha