۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۰

عباس حاج رسولیها خبر داد:

بهره‌برداری از مجتمع مطبوعاتی اصفهان تا پایان هفته جاری

بهره‌برداری از مجتمع مطبوعاتی اصفهان تا پایان هفته جاری

اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مجتمع مطبوعاتی اصفهان یکی از پروژه‌های اجرایی در منطقه پنج است که این مجتمع تا پایان هفته جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس حاج رسولیها صبح شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر به راه‌اندازی پروژه‌های مختلفی در شهرداری منطقه سه اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف خدماتی، عمرانی، ورزشی، تفریحی و عمرانی راه‌اندازی می‌شوند

وی به اعتبارات اختصاص یافته به این پروژه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: 81 طرح عمرانی، فرهنگی، تفریحی، ترافیکی، ورزشی و خدماتی منطقه سه اصفهان با اعتباری بالغ بر 240 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه وجود یک مجموعه مطبوعاتی از مهم‌ترین نیاز‌های شهر اصفهان بوده، بیان داشت: با توجه به این موضوع مسئولان شهرداری اصفهان از مدت‌ها پیش به دنبال راه‌اندازی چنین مجموعه‌ای در شهر اصفهان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مجتمع مطبوعاتی اصفهان یکی از پروژه‌های اجرایی در منطقه پنج است که این مجتمع تا پایان این هفته به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: امیدواریم با راه‌اندازی این مجتمع مطبوعاتی در اصفهان مشکلات موجود در راستای فعالیت مطبوعات اصفهان تا حدودی برطرف شود.

حاج رسولیها وجود خانه‌های فرسوده را یکی از مهم‌ترین مشکلات مردم در سطح شهر اصفهان دانست و تاکید کردذ: مسئولان باید به وضعیت این خانه‌ها رسیدگی کنند چرا کع برخی از این خانه‌ها وضعیت بهداشتی اماکن موجود در سطح شهر را بهم زده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر برخی از این خانه‌ها در حال تخریب و ریزش هستند، افزود: مسئولان مربوطه باید به وضعیت این خانه‌ها رسیدگی کنند.

 

کد خبر 2062188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha