۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۴۱

اسفندانی:

پیامد انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری سالهای سال در کشور باقی می ماند

پیامد انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری سالهای سال در کشور باقی می ماند

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس ستاد مردمی حمایت از قالیباف در استان مرکزی با اشاره به انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری ایران گفت: مردم برای انتخاب فرد اصلح نهایت دقت را داشته باشند چراکه پیامد انتخاب صحیح و یا اشتباه سالهای سال در کشور باقی می ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور اسفندانی صبح روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند انتخابات ریاست جمهوری در ایران مهم و سرنوشت ساز است و نامگذاری امسال به نام حماسه اقتصادی و سیاسی نیز از سوی ایشان به همین منظور صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مردم در انتخاب فرد اصلح نباید تنها به شعارها اکتفا کنند تصریح کرد: مردم باید عملکرد کاری و مدیریتی هشت نامزد ریاست جمهوری ایران را بررسی و سپس به فرد مورد نظر رای دهند.

اسفندانی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل ستادهای مردمی دکتر قالیباف خبر داد و گفت: در استان مرکزی سه ستاد مجزا که یکی از انها تحت جمعیت عدالت و پیشرفت ایران اسلامی است فعالیت می کند و دیگری تحت عنوان ستاد حامیان مردمی قالیباف است فعال شده است.

وی با بیان اینکه هر سه ستاد برای دکتر قالیباف و معرفی برنامه هایشان به مردم فعالیت می کنند تصریح کرد:  در تلاشیم این ستادها با یکدیگر هماهنگ شوند.

 رئیس ستاد مردمی حمایت از دکتر قالیباف در استان مرکزی با بیان اینکه تا پیش از این بشیر روشنی ریاست این ستاد را برعهده داشت تصریح کرد: پس از استعفای ایشان این سمت به اینجانب سپرده شده است.

اسفندانی از فعال شدن ستادهای شهرستانی خبر داد و گفت: تنها در شهرستان محلات این ستاد تشکیل نشده است و امیدواریم ستادهای دیگر با هماهنگی ستادهای شهرستانی قالیباف را پوشش دهند.

وی ادامه داد: اعتقاد ما بر این است که اگر ما بتوانیم شرکت در انتخابات را که به فرموده مقام معظم رهبری هم حق است و هم وظیفه خوب برای مردم تبیین کنیم علاوه بر اینکه مشارکت مردم بالا می رود مردم زودتر به انتخاب فرد اصلح برای سکانداری ریاست قوه مجریه دست پیدا می کنند.

وی محمد عسگری را به عنوان قائم مقام ستاد مردمی، بهمن قزلباش را به عنان معاون اول ستاد و سید نصرالله قائم مقامی را به عنوان رئیس ستاد شهرستانها معرفی کرد.

 

 

 

کد خبر 2062325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha