۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۵۵

با وجود آغاز فصل نقل و انتقالات/

گردان و صادقی برای فصل آینده با سپاهان قرارداد دارند

گردان و صادقی برای فصل آینده با سپاهان قرارداد دارند

اصفهان – خبرگزاری مهر: شهاب گردان و محمدباقر صادقی، دو دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان برای فصل آینده با این باشگاه اصفهانی قرارداد دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر صادقی، دروازه‌بان دو فصل پیش تیم فوتبال ذوب‌آهن در ابتدای فصل گذشته با عقد قراردادی دو ساله به تیم سپاهان پیوست و برای فصل آینده با سپاهان قرارداد دارد.

این دروازه‌بان که در نیم‌فصل دوم نتوانست در ترکیب تیم اصفهانی به میدان برود، برای فصل آینده نیز با سپاهان قرارداد دارد و در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد که دوست دارد در سپاهان بماند.

پیش از این گفته می‌شد که صادقی در فصل آینده از سپاهان می‌رود و علاقه‌ای به حضور در این تیم اصفهانی برای فصل آینده ندارد.

همچنین شهاب گردان، دیگر دروازه‌بان تیم سپاهان که از ابتدای نیم‌فصل دوم فصل گذشته به تیم سپاهان پیوست، برای فصل آینده با سپاهان قرارداد دارد.

گردان از ابتدای نیم فصل دوم فصل گذشته با عقد قراردادی یک و نیم‌ساله به تیم سپاهان ملحق شد و برای فصل آینده نیز با این تیم قرارداد دارد، البته مشخص نیست که آیا در قرارداد او بندی در مورد جدایی از این تیم وجود دارد یا خیر.

طی روزهای گذشته شایعاتی در مورد حضور برخی دروازه‌بان‌های لیگ برتری در تیم سپاهان به گوش رسیده اما مسئولان سپاهان اعلام کرده‌اند تنها قرارداد بازیکنانی با سپاهان سندیت دارد که در سایت اطلاع‌رسانی باشگاه اصفهانی منتشر شده باشد.

کد خبر 2062401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha