۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۰۸

از سوی مقامات آلمانی اعلام شد؛

تشدید تدابیر امنیتی در شهرهای آلمان در آستانه برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا

تشدید تدابیر امنیتی در شهرهای آلمان در آستانه برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا

وزارت کشور آلمان از تشدید تدابیر امنیتی به منظور مقابله با حملات تروریستی احتمالی، همزمان با برگزاری مسابقه فینال جام قهرمانان اروپا بین دو تیم آلمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اشپیگل، دولت آلمان از احتمال وقوع حملات تروریستی در جریان برنامه های شادی طرفداران تیم های آلمانی حاضر در فینال جام قهرمانان اروپا خبر داد.

بر این اساس "یورگ تسیرکه" رئیس اداره مبارزه با جنایات آلمان طی گزارشی ضمن هشدار در مورد خطر موجود، از وزارت کشور خواسته است در آستانه برگزاری این مسابقه که امشب در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن انجام می شود، تدابیر امنیتی شهرهای بزرگ آلمان را افزایش دهد.

این اقدام با هدف جلوگیری از وقوع حملات تروریستی گروههای افراطی در تجمعات گسترده ای که انتظار می رود از سوی هواداران دو تیم آلمانی راه یافته به فینال تشکیل شود، انجام می شود. در همین رابطه "هانس پتر فریدریش" وزیر کشور آلمان از حزب دموکرات مسیحی (CDU) گفت هر چند هیچ نشانه ای مبنی بر تهدید تروریستی جدی به دست نیامده، اما آلمان سالها است در معرض حملات تروریستی قرار دارد.

گفتنی است فینال جام قهرمانان اروپا در حالی امشب بین دو تیم بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند برگزار می شود که طرفداران آنها در شهرهای آلمان باید تحت تدابیر امنیتی شدید، پیروزی تیم خود را جشن بگیرند.

کد خبر 2062566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha