۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۳۱

علی کفاشیان مطرح کرد؛

تیم ملی سه بازی سرنوشت‌ساز پیش رو دارد/ داوری با نظر کی‌روش دعوت نشد

تیم ملی سه بازی سرنوشت‌ساز پیش رو دارد/ داوری با نظر کی‌روش دعوت نشد

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به اینکه توقع ما از کارلوس کی‌روش این است بتواند تیم ملی را با تصمیمات خوب به موفقیت برساند، گفت: تیم ملی ایران 3 مسابقه سرنوشت‌ساز خصوصا دیدار با قطر پیش رو دارد و باید برای رسیدن به موفقیت در این بازی‌ها به پیروزی دست یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان در حاشیه تمرین عصر امروز یکشنبه تیم ملی فوتبال ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: سرنوشت فوتبال و تیم ملی ایران به 3 دیدار آینده خصوصا دیدار با قطر بستگی دارد و همه چشم‌ها هم به این بازی معطوف است. اگر چه بازی با قطر مهم است اما تیم ملی باید برابر لبنان و کره‌جنوبی هم نتیجه لازم را کسب کند تا شانس صعودش به جام جهانی را افزایش دهد.

وی با تاکید بر اینکه ملی‌پوشان باید هرچه در توان دارند در بازی با قطر از خود ارائه کنند، افزود: کی‌روش دو سال بوده که در ایران حضور دارد و بهترین بازیکنان را در اختیار دارد، توقع ما از کی‌روش این است که بتواند تیم ملی را با تصمیمات خوب به موفقیت برساند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص دعوت نشدن دانیال داوری به تیم ملی اظهار داشت: این نظر کادرفنی است، ممکن است 4-5 بازیکن را دعوت کند که یکی دو نفر آنها نظرش را جلب نکرده و در اردوهای بعدی آنها را دعوت نکند.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون سعی کرده است در حد امکان انتظارات کارلوس کی‌روش را برآورده کند، تاکید کرد: امیدواریم در این شرایط ملی‌پوشان بتوانند در زمین مسابقه انتظارات را برآورده کنند.

کفاشیان در خصوص دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران با عراق یادآور شد: عراقی‌ها به تهران نمی‌آیند به همین دلیل پیش از دیدار با قطر تیم ملی بازی تدارکاتی انجام نمی‌دهد، مگر اینکه کادرفنی بخواهد در اردوی امارات مسابقه‌ای را برگزار کند.

وی در خصوص اظهار نظر محمد رویانیان در مورد مشخص و هماهنگ شدن قرارداد بازیکنان فوتبال هم خاطرنشان کرد: ممکن است در فصل نقل و انتقالات برخی از بازیکنان درخواست مبالغ بالایی را بدهند اما باید باشگاه‌ها با همدیگر هماهنگ باشند و اجازه ندهند این مبالغ بیش از حد عرف بالا برود.

رئیس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: باشگاه‌ها همچنین باید بازیکنان خارجی مطرحی را جذب کنند نه مانند گذشته که نفرات خارجی نیمکت نشین شوند. وقتی به بازیکن خارجی 500 هزار دلار یعنی یک میلیارد و پانصد هزار تومان پرداخت شود، قطعا بازیکنان داخلی هم به این مسئله اعتراض می‌کنند که چرا بازیکن خارجی باید این مبالغ را دریافت کند و برای تیم هم موثر نباشد.

وی با اشاره به اینکه نوسانات دلار معادلات فدراسیون فوتبال را به هم ریخت، تاکید کرد: ما باید کاری انجام دهیم که فوتبال رشد کند. در حال حاضر ایران یک تیم در جام جهانی دارد اما برخی از کشورها چهار تیم در جام جهانی دارند. آنها کار می‌کنند و ما هم برای اینکه عقب نیفتیم باید سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهیم.

کفاشیان در ادامه با اشاره به اینکه آیین‌نامه کمیته داوران توسط وی و نبی امضا شده و برای رفع ایراداتش ابلاغ شده است، در مورد اختلاف مالی بین جواد نکونام و باشگاه استقلال گفت: اگر این اختلاف به درگیری و شکایت برسد، طبق قانون سقف قراردادها با این ماجرا برخورد می‌کنیم.

 

 

کد خبر 2062766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha