۴ خرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۰۹

تیموریان در حاشیه تمرین تیم ملی:

قطر تیم خود را کاملا تغییر داده است/ باید مقابل قطر منطقی بازی کنیم

قطر تیم خود را کاملا تغییر داده است/ باید مقابل قطر منطقی بازی کنیم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر اینکه قطر، تیم و کادر فنی خود را کاملا تغییر داده، گفت: باید مقابل قطر منطقی بازی کنیم و نباید بی محابا حمله کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آندارنیک تیموریان در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی در خصوص دیدار تیم‌های ملی فوتبال قطر و ایران در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی ضمن بیان مطلب فوق گفت: دیدار تیم‌های ملی قطر و ایران برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد. با توجه به گرمای هوای قطر شرایط برای بازیکنان ما بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

وی در همین خصوص افزود: قطری‌ها با توجه به اینکه میزبان هستند برای پیروزی در این دیدار به میدان خواهند آمد و هر تیمی که بتواند از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند برنده بازی خواهد بود و با این برد جایگاه خود را در رتبه سوم جدول گروه تثبیت می‌کند.

هافبک تیم ملی در مورد شناخت خود از تیم ملی قطر، اظهار داشت: قطر تیم خود را کاملا تغییر داده است. آنها فقط یک دروازه‌بان و یک مهاجم خود را از تیم قبلی دارند که این مهاجم نیز دو اخطاره است و در این دیدار حاضر نخواهد شد، ضمن اینکه سرمربی این تیم هم تغییر کرده است.

تیموریان تاکید کرد: قطری‌ها بازیکنان خوبی دارند و نباید مقابل این تیم بی‌محابا حمله کنیم، باید منطقی بازی کنیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

کد خبر 2062791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha