۴ خرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۳۳

خلعتبری مطرح کرد:

چاره‌ای جز بردن قطر نداریم/ موفقیت تیم ملی از حضورم در ترکیب مهم‌تر است

چاره‌ای جز بردن قطر نداریم/ موفقیت تیم ملی از حضورم در ترکیب مهم‌تر است

مهاجم تیم ملی فوتبال با تاکید بر اینکه چار‌ه‌ای جز شکست قطر نیست، گفت: تیم ملی با تمام توان خود مقابل این تیم به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر بازیکنان تیم ملی شرایط خیلی خوبی دارند. مطمئن باشید با تمام توان مقابل قطر بازی خواهیم کرد. قطر تیم بسیار خوبی است و در بازی مقابل کره جنوبی در دقیقه 92 بازی را واگذار کرد.

مهاجم تیم ملی در همین خصوص افزود: چاره‌‌ای جز بردن قطر در این بازی نداریم. امیدوارم هر کسی به میدان برود بهترین بازی خود را انجام دهد و بتواند برای تیم ملی موثر باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه اشکان دژاگه در بازی با قطر به دلیل مصدومیت حضور ندارد و او این فرصت را دارد تا در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گیرد، تاکید کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست، نظر سرمربی است که چه بازیکنانی به میدان بروند. همیشه تلاش می‌کنم تا برای تیم ملی موثر بازی کنم چون موفقیت تیم ملی از حضورم در ترکیب تیم مهم‌تر است.

خلعتبری در مورد سفر نکردنش به عمان نیز تصریح: این نظر سرمربی تیم ملی بوده که با تیم ملی به عمان نروم. من با سپاهان در سه جام بازی کردم . او اعتقاد داشت که من خسته‌ام و به من استراحت داد.

وی در مورد اینکه مقابل تیم‌های عربی عصبانی می‌شود و احتمال اخراجش وجود دارد، گفت:‌ به هر حال شرایط فوتبال اینگونه است اما در این بازی از حریف جلو می‌افتیم و بازی را می‌بریم و این اتفاق نمی افتد.

کد خبر 2062796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha