۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۰۰

فراخوان قطری‌ها برای بازی با ایران/ حضور تماشاگران وظیفه ملی است!

فراخوان قطری‌ها برای بازی با ایران/ حضور تماشاگران وظیفه ملی است!

تیم فوتبال قطر که برای صعود به جام جهانی از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است، در آخرین اقدام خود حضور تماشاگران این کشور برای بازی با ایران را وظیفه ملی دانسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال قطر پیش از دیدار با ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی که برای هر دو تیم اهمیت حیاتی دارد، دو دیدار دوستان با لتونی و آذربایجان برگزار کرد. قطر مقابل لتونی به پیروزی رسید و برابر آذربایجان هم به تساوی یک بر یک رضایت داد. این دو بازی دوستانه باعث شده تا اعتماد به نفس قطری‌ها برای بازی با ایران بالاتر برود؛ بخصوص اینکه سرمربی آذربایجان هم بعد از بازی با قطر تاکید کرده است این تیم می‌تواند ایران را در دوحه شکست بدهد.

در همین زمینه "عبدالرحمان محمود" مدیر تیم ملی قطر با ابراز رضایت از برگزاری دو بازی تدارکاتی این تیم گفت که این دو مسابقه برای قطر بازده مثبتی داشته است.

محمود در این خصوص تصریح کرد: روحیه بازیکنان قطر بالاست و این همان چیزی است که ما آنرا بعد از دو بازی با لتونی و آذربایجان احساس می‌کنیم. بازیکنان ما ثابت کردند که آماده بازی سرنوشت ساز برابر ایران و کسب پیروزی هستند.

مدیر تیم ملی قطر با تاکید بر اینکه صعود به جام جهانی کار ساده‌ای نیست، با حیاتی دانستن بازی با ایران خاطرنشان کرد: برای رسیدن به جام جهانی نیاز داریم که همه متحد باشیم. بنابراین مسئولیت این مسابقه فقط بر عهده بازیکنان و سرمربی نیست. به نظرم حضور تماشاگران در بازی مقابل ایران یک وظیفه ملی است چون آنها نقش زیادی در بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان دارند.

محمود در پایان گفت: از این رو، من از تمام مردم قطر می‌خواهم به خاطر عشق به قطر ما را در روز سه شنبه و در ورزشگاه جاسم بن حمد مقابل ایران حمایت کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی، روز سه شنبه این هفته (14 خرداد) در دوحه میهمان تیم قطر است.

کد خبر 2066849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha