۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲

خلعتبری مطرح کرد:

برای گرفتن سه امتیاز شیرین مقابل قطر به دوحه می‌رویم

برای گرفتن سه امتیاز شیرین مقابل قطر به دوحه می‌رویم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه ملی پوشان روی نقاط ضعف و قوت تیم ملی قطر کار کرده‌اند، گفت: برای گرفتن سه امتیاز شیرین مقابل قطر به دوحه می‌رویم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا خلعتبری درباره آخرین شرایط تیم ملی در اردوی دوبی اظهار داشت: شرایط خوب است و بازیکنان در حال آماده شدن هستند. در واقع با تمریناتی که زیر نظر کادر فنی انجام می دهیم، مهیای یک بازی سخت و با اهمیت مقابل قطر می‌شویم. با توجه به شرایط آب و هوایی، میزبانی و بخصوص امیدواری قطر برای صعود بازی برابر این تیم دشوار خواهد بود و چاره‌ای جز برد نداریم. باید برای گرفتن سه امتیاز شیرین مقابل این تیم به دوحه برویم.

وی افزود: در تمرینات‌مان روی نقاط ضعف و قوت تیم قطر کار می‌کنیم و کی‌روش هم شرح وظایف بازیکنان را به آنها یادآوری کرده است. امیدواریم با آمادگی کامل به قطر برویم.

خلعتبری درباره به ثمر رساندن گل برابر قطر گفت: خوشبختانه فصل خوبی را در سپاهان داشتم و امیدوارم که بتوانم این روند را در تیم ملی هم ادامه بدهم و به تیم ملی کشورم کمک کنم. با تمام وجودم بازی خواهم کرد و در حال حاضر فقط و فقط موفقیت تیم ملی مهم است. مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند ولی مطمئن باشید اگر در ترکیب باشم با تمام وجودم بازی خواهم کرد.

مهاجم تیم ملی در پایان درباره انتظارش از رسانه‌ها و مردم گفت: به نظر من رسانه‌ها همیشه حامی اول تیم ملی بودند و مردم ما هم لیاقت این را دارند که تیم ملی کشورشان به جام جهانی برود چرا که همیشه از تیم ملی حمایت کردند. انشاءالله ایرانیان مقیم قطر در مسابقه با این تیم در دوحه مانند جام ملت‌های آسیا در قطر به حمایت ما بیایند و ما را تنها نگذارند.

تیم ملی فوتبال ایران روز 14 خردادماه در چارچوب مسابقات نهایی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در دوحه به مصاف تیم ملی قطر می‌رود. ملی پوشان ایران در حال حاضر اردوی آماده سازی خود را در دوبی برپا کرده‌اند.

کد خبر 2066770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha