۵ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۴۲

آرین روبن:

بارها رویای قهرمانی را از سر گذرانده بودم/ به این جام نیاز داشتیم

 بارها رویای قهرمانی را از سر گذرانده بودم/ به این جام نیاز داشتیم

هافبک هلندی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از قهرمانی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گفت بارها و بارها رویای قهرمانی در این مسابقات را از سر گذرانده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بایرن مونیخ شنبه شب با نتیجه 2 بر یک در فینال رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا از سد دورتموند در ورزشگاه ومبلی لندن گذشت. "آرین روبن" در حالیکه این بازی با نتیجه مساوی پیش می‌رفت در واپسین لحظات بازی گل برتری بایرن را به ثمر رساند و این تیم را قهرمان اروپا کرد. این بازیکن هلندی سال گذشته در دیدار پایانی یک ضربه پنالتی را مقابل "پتر چک" در بازی با چلسی از دست داده بود.

روبن شب گذشته خوشحال‌ترین مرد میدان بود. وی در این خصوص اظهار داشت: تیم ما شایسته پیروزی در این بازی بود. من سرشار از احساسات هستم. مخصوصا وقتی سالل گذشته را به خاطر می‌آورم.  آن واقعا یک روز ناامیدکننده بود. ما به این قهرمانی نیاز داشتیم.

وی افزود: نمی‌دانم چند بار رویای قهرمانی را از سر گذراندم. همه قبل از بازی از بردن جام حرف می‌زدند و ما موفق به انجام این کار شدیم. من برای این بازی کاملا آماده بودم. یک پاس گل دادم و یک گل به ثمر رساندم. باور این امر برای من دشوار است. ما دو فینال را در سال‌های اخیر باخته بودیم و قهرمانی در این دوره از مسابقات تنها چیزی بود که به آن نیاز داشتیم.

روبن ادامه داد: اکنون می‎توانیم فینال‌های گذشته را فراموش کنیم. بایرن یک تیم واقعی است. ما برای یکدیگر مبارزه کردیم و برای یکدیگر دویدیم. من واقعا افتخار می‌کنم.

کد خبر 2062899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha