۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱:۱۸

با غلبه بر دورتموند؛

تیم فوتبال بایرن مونیخ قهرمان اروپا شد

تیم فوتبال بایرن مونیخ قهرمان اروپا شد

تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان با پیروزی برابر دورتموند عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به خود اختصاص داد. این پنجمین قهرمانی مونیخی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا بود که در یک فینال تمام آلمانی بدست آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار فینال رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا بامداد امروز یکشنبه در ورزشگاه ومبلی لندن به پایان رسید و طی آن تیم فوتبال بایرن مونیخ با پیروزی 2 بر یک برابر دورتموند جام قهرمانی را بالای سر برد.

در این دیدار زیبا و جذاب هر دو تیم فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشتند و در نیمه اول بارها صاحب موقعیت گلزنی شدند اما هر بار دروازه بان ها مانع از باز شدن دروازه ها شدند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. اما در نیمه دوم بایرن مونیخ بازی بهتری را به نمایش گذاشت و موفق شد با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. در دقیقه 60 ماندزوکیچ روی پاس زیبای روبن دروازه دورتموند را باز کرد تا بایرنی ها پیش بیفتند.

اما این پایان کار نبود و دورتموندی ها در دقیقه 68 از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست یافتند. در این صحنه گون دوگان ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد. در حالی که بازی رو به پایان بود، آرین روبن که در این دیدار موقعیت های زیادی را هدر داده بود موفق شد گل سرنوشت سازی را برای بایرن مونیخ به ثمر برساند و با گل دقیقه 89 خود جام قهرمانی را به هوادارانش تقدیم کند.

کد خبر 2062845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha