۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۰۰

رحمانی:

سرانه فضای ورزشی زنجان 70 سانتی متر است

 سرانه فضای ورزشی زنجان 70 سانتی متر است

زنجان - خبرگزاری مهر: مديرکل ورزش وجوانان استان زنجان گفت: سرانه ورزشی زنجان تا قبل از دولت نهم 22 سانتی متر بود که در هشت سال اخیر سرانه ورزشی استان زنجان به 70 سانتی متر رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج رحمانی قبل از ظهر یکشنبه در مراسم بهره برداری از چند طرح ورزشی به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان  افزود: بزودی شاهد افتتاح 11طرح ورزشی در استان زنجان خواهيم بود.

رحمانی با بيان اينکه هرسال در استان زنجان 170ميليارد تومان اختصاص به پروژه های ورزشی بوده است  ادامه داد: خرداماه وتير ماه سالجاری شاهد بهره برداری از پروژه های اين بخش خواهيم بود.

مدير کل ورزش وجوانان استان زنجان در ادامه با اشاره به بهره برداری از سالن سرپوشيده هندبال وهاکی در اين مجموعه ورزشی افزود: مساحت اين سالن 1500متر مربع با اعتباری 7500ميليون ريال از محل اعتبارات ملی واستانی اين مجموعه به بهره برداری می رسد.

رحمانی گفت: استان زنجان شاهد کسب 40درصدی مدالهای بين المللی در سطح کشور بوده  است.

وی  با بيان اينکه استان زنجان از 5 مدال بين المللی در کشور صاحب 2مدال در سطح کشور است افزود: 40درصد مدالهای بين المللی کشور از آن استان زنجان است.

رحمانی با اشاره به بهره برداری از 11پروژه مهم ورزشی در آينده نزديک  با اعتبار  11ميليارد و20ميليون تومان ادامه داد:  استان زنجان در مقايسه با سالهای قبل در زمينه ورزشی داراي رشد بسيار قابل توجه و مطلوب بوده است.ا

وی ، با اشاره به برتری ورزش استان زنجان در زمينه های گوناگون ورزشی در حوزه ملی و بين المللی گفت: 95درصد رشته های ورزشی استان زنجان دارايي فضاهای تخصصی اند.

کد خبر 2063250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha