۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۰۳

زاهدی در گفتگو با مهر:

506 نفر در مهدیشهر معتکف شدند

مهدیشهر - خبرگزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر از معتکف شدن 506 نفر خواهر و برادر در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام غلامرضا زاهدي در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه 506 نفر در شهرستان مهدیشهر معتکف شده اند افزود: يکي از ماموريت هاي سازمان تبليغات اسلامي، توجه ويژه به ارتقاء سطح معنويت و بسط ارزشهاي اسلامي و اخلاقي در جامعه و لزوم اهتمام دستگاه هاي فرهنگي در اين عرصه مهم است.

وي تصريح کرد: باعنايت به اطلاع رساني صورت گرفته درسطح شهرستان، استقبال آحاد مردم از آيين معنوي اعتکاف خوب بود و 506 نفردر مراسم اعتکاف شرکت کردند.

زاهدي با اشاره به آثار فردي و اجتماعي اعتكاف گفت: آمرزش گناهان، دوري از آتش جهنم، دريافت پاداش بسيار، ميهمان شدن درخانه خدا، شرافت يافتن به وسيله تلاوت قرآن، تفکر، شب زنده‏داري و گريستن از بارزترين برکات اعتكاف است.

وي با اشاره به اینکه آئین اعتکاف مغرب امروز به پایان می رسد تاکيد کرد: در ايام اعتکاف برنامه هاي فرهنگي که از قبل برنامه ريزي و ساماندهي شده بود در تعداد هشت مسجد که معتکفين درآن استقرار يافته اند، در حال اجراء است.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان مهدیشهر در پایان خاطرنشان كرد: از مجموع 506 نفر معتکف، 133 نفر مرد و 373 نفر زن در مساجد شهرستان معتکف هستند.

کد خبر 2063267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha