۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۵

محمدیان در گفتگو با مهر:

500 نفر در گرمسار معتکف می شوند

500 نفر در گرمسار معتکف می شوند

گرمسار – خبرگزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار از ثبت نام 500 نفر برای حضور در مراسم اعتکاف امسال در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محسن محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به آمادگی هشت مسجد جهت میزبانی از معتکفان شهرستان گرمسار و آرادان، گفت: 500 نفر برای حضور در این مراسم معنوی ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه مراسم اعتکاف همزمان با سراسر کشور در روز های سوم، چهارم و پنجم خرداد همزمان با 13، 14 و 15 رجب برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری سخنرانی، مداحی به مناسبت میلاد امام علی(ع) و شهادت حضرت زینب(س)، قرائت ادعیه، برگزاری محفل انس با قرآن، تشکیل حلقه های صالحین، پاسخ گویی به احکام شرعی و همچنین انجام اعمال امه داوود از جمله برنامه های این آئین ها است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرمسار با بیان اینکه مبلغ 200 هزار ریال از هر فرد متقاضی شرکت در مراسم اعتکاف جهت پذیرایی سه روز اقامت در مسجد گرفته شده است، خاطرنشان کرد: هیئت مذهبی حضرت ابالفضل(ع) و علی بن ابیطالب (ع) گرمسار مسئولیت پخت غذا در مساجد محل برگزاری مراسم معنوی اعتکاف را بر عهده گرفته اند.

محمدیان در خاتمه افزود: همچنین با هدف ارتقاء سطح آگاهی شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف، تعدادی بسته های فرهنگی شامل کتاب و سی دی بین آنها توزیع خواهد شد.

کد خبر 2061316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha