۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۵۴

محمدیان به مهر خبر داد:

برگزاری مراسم اعتکاف در 8 مسجد شهرستان گرمسار

برگزاری مراسم اعتکاف در 8 مسجد شهرستان گرمسار

گرمسار - خبرگزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار از آمادگی هشت مسجد در سطح این شهرستان برای پذیرایی از معتکفان ماه رجب خبر داد.

حجت الاسلام محسن محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به آمادگی هشت مسجد شهرستان های گرمسار و آرادان برای پذیرایی از معتکفان رجب افزود: از این تعداد، پنج مسجد در گرمسار، یک مسجد در ایوانکی و دو مسجد در آرادان است.

وی با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان شرکت در مراسم معنوی اعتکاف آغاز شده است اظهار داشت: متقاضیان برای ثبت نام به مساجد محل برگزاری مراسم مراجعه کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار از طراحي و نصب 8 بنر 3*4 اطلاع رساني در خصوص ثبت نام اعتکاف و چاپ 800 عدد کارت براي صدور متقاضياني که ثبت نام می کنند خبر داد.

محمدیان با بیان اینکه برنامه ريزي وعده هاي غذايي و خريد اقلام مورد نياز انجام شده خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه ساليان گذشته همه موارد زودتر از موعد مقرر انجام پذيرفته تا از هر گونه مشکل احتمالي جلوگيري شود.

وی در بخش دیگری با تاکید برفضیلت ماه رجب گفت: رجب عيد اولياء الهی، بهار راز و نياز و عبادت، موسم خضوع و خشوع به درگاه الهی، موعد حضور و خواستن و زمان قرار صالحان با معشوقان حق تعالی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار در خاتمه تصریح کرد: امام هفتم (ع) فرموده اند رجب نام نهری است در بهشت که از شیر، سفیدتر و از عسل، شیرین تر است; هر کس یک روز از آن را روزه بدارد خداوند از آن نهر به او بیاشامد.

کد خبر 2057253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha