۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۵۳

تقوی:

10 مسجد دامغان آماده پذیرایی از معتکفان است

10 مسجد دامغان آماده پذیرایی از معتکفان است

دامغان - خبرگزاری مهر: رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان دامغان با یادآوری اینکه رجب ماه ریزیش و سرازیر شدن رحمت خداوند بر بندگانش است، تصریح کرد: 10 مسجد در سطح این شهرستان برای پذیرایی از معتکفان آماده شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفي تقوي صبح شنبه در نشستی با ائمه جماعات و متولیان مساجد شهرستان دامغان در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان ضمن تاکید بر فضیلت بسیار زیاد ماه رجب افزود: رجب براي امت خدا، ماه استغفار است و کسي که در اين ماه سه روز، روزه بگيرد، بهشت بر او واجب مي شود.

وي ادامه داد: ماه رجب ازماه هاي بزرگي است که در آن سه امام معصوم(ع) به دنيا آمده و حضرت رسول اکرم(ص) به پيامبري مبعوث شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان اظهار داشت: پيامبر(ص) با ديدن هلال ماه مبارک رجب، دست به دعا بر می داشت و پس از حمد و ثنای الهی، سی بـار تکبير و لااله الا الله می گفت و می فرمود: "ماه رجب، ماه استغفار برای امت من است، در اين ماه بسيار طلب آمرزش کنيد که خداوند آمرزنده مهربان است".

تقوی مهمترين برنامه های ایام رجب را برگزاري سنت حسنه و نبوي اعتکاف، برگزاري جشن هاي اعياد رجب و شعبان، عيدمبعث، غبارروبي مساجد و اعزام مبلغ بر شمرد.

وی اظهار داشت: هيئت امناء 10مسجد دامغان از جمله مسجد جامع، اميريه، صيدآباد، حسن آباد، کلاته رودبار و مسجد اميرالمومنين و حضرت موسی بن جعفر(ع) آمادگی خود را برای برگزاری مراسم اعتکاف اعلام کرده اند.

تقوی در پایان خاطر نشان کرد: به همت اداره تبليغات اسلامي دامغان و به منظور خدمات دهي و رفع شبهات مرکز پاسخگويي به شبهات شرعي و ديني به شماره تلفن02325253050 همه روزه بجز ايام تعطيل از ساعت 9 الي12صبح داير و فعال بوده و همشهريان دامغاني مي توانند با تماس بدون واسطه پاسخ سوالات شرعي خود را از کارشناس مربوطه دريافت کنند.

کد خبر 2057281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha