۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۳۵

شناسايي 22 گران فروش شكر و روغن در تهران / تكذيب خبر كمبود بازرسان تعزيرات

شناسايي 22 گران فروش شكر و روغن در تهران / تكذيب خبر كمبود بازرسان تعزيرات

معاون تعزيرات حكومتي تهران از شناسايي 22 عرضه كننده شكر و روغن در تهران كه كالاهاي خود را گران تر از نرخ مصوب به شهروندان ارائه مي كردند خبر داد.

بزرگمهر صادقي نيچ كوهي در گفتگو با خبرنگار مهر با تشريح ماموريتهاي گشتهاي تعزيرات تهران گفت: هفته گذشته از 4 هزار واحد صنفي همراه با بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت بازرسي انجام شد كه در مجموع 121 واحد صنفي كه بيشتر لوازم آرايشي و بهداشتي بودند تذكر كتبي و 80 ميليون تومان جريمه شدند.

وي با بيان اينكه روزانه 10 اكيپ در سطح تهران اعزام مي شوند در مورد برخي اخبار كه اعلام شده تعزيرات تهران نيروي بازرس كم دارد گفت: اين صحبت ها صحيح نيست زيرا وظيفه تعزيرات اصلا بازرسي نيست و تعزيرات حكومتي تنها به پرونده هاي ارجاع شده و تخلفات ارائه شده از سوي اداره صنعت، معدن و تجارت رسيدگي مي كند و بازرسي ها بر عهده همان اداره است.

معاون حقوقي تعزيرات تهران اظهار داشت: به اعتقاد من همان 10 گروه براي گشتهاي مشترك در تهران كافي است. البته در بسياري مواقع براي تشديد بازرسي ها افزايش تيمهاي گشتي هم داريم.

صادقي نيچ كوهي در مورد برخورد با گران فروشان بازار شكر و روغن در روزهاي اخير گفت: تاكنون 22 واحد صنفي عرضه كننده روغن مايع و نباتي و شكر كه كالاهاي خود را به قيمت خارج از تعرفه عرضه مي كردند شناسايي شده و جريمه نقدي شده اند. همچنين در كنار اين واحدها ميوه فروشاني كه اقدام به عرضه ميوه هاي قاچاق مانند سيب و موز مي كنند هم شناسايي شدند.
 

کد خبر 2063679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha