۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۰۸

جواهری:

حضور حماسی در مراسم 15خرداد زمینه ساز حماسه سیاسی 24 خرداد است

حضور حماسی در مراسم 15خرداد زمینه ساز حماسه سیاسی 24 خرداد است

اراک - خبرگزاری مهر: مشاور امور بانوان استاندارمرکزی گفت: حضور مردم در مراسم روز 15خرداد، زمینه ساز حماسه سیاسی در 24 خرداد و انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر است.

به گزارش خبرنگار مهر، اشرف جواهری  ظهر روز دوشنبه در نشست اساتید و طلاب خواهرحوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) اراک با عنوان (حماسه سیاسی 15 خرداد) افزود:  بذر انقلاب اسلامی در 15 خرداد 42 با رهبری و هدایت بی بدیل امام خمینی(ره) در قلب ملت ایران پاشید و  برگزاری با شکوه این مراسم بستر مناسبی برای حضور پرشور در انتخابات است.

وی در ادامه با اشاره به نقش زنان در مبارزات علیه طاغوت و حضور در صحنه های انقلاب گفت: حضور گسترده آنان در صحنه های اجتماعی و حماسی زمینه رشد و بالندگی در صحنه های مختلف شده است.

جواهری با تاکید بر اینکه امروز بعد از گذشت 34 سال پایگاه مردمی انقلاب و رهبری از همیشه مستحکم‌تر شده است اظهارداشت: این موهبت با هوشیاری  و شناخت مردم نسبت به دسیسه های دشمنان غرب و شرق بدست امده است.

در این مراسم حجت الاسلام عبدالهی از اساتید حوزه و دانشگاه نیز قیام خونین 15 خرداد را نقطه عطفی در تاریخ مبارزات انقلابی ملت بزرگ ایران بر شمرد و گفت :استقرار نظام دینی مدیون این حماسه ماندگار است .

کد خبر 2064103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha