۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵

در آغاز اردوی آماده‌سازی؛

ملی پوشان بسکتبال تست پزشکی و آمادگی جسمانی دادند/ غیبت 8 بازیکن

ملی پوشان بسکتبال تست پزشکی و آمادگی جسمانی دادند/ غیبت 8 بازیکن

اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال در حالی از امروز به طور رسمی آغاز شد که 8 نفر از بازیکنان دعوت شده به دلیل حضور در خارج از کشور، همراهی اردوی تیم جوانان یا خدمت سربازی در این تمرین حضور نداشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی آماده ‌سازی تیم ملی بسکتبال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان از عصر روز گذشته با حضور بازیکنان در محل اردو آغاز شد تا آنها از امروز سه‌شنبه به طور رسمی کار خود را در این مرحله از اردو آغاز کنند.

صبح امروز و در آغاز رسمی اردوی آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال از بازیکنان حاضر در اردو تست پزشکی و آمادگی جسمانی گرفته شد. بر این اساس دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بسکتبال به آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک رفتند تا با حضور در مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی در تست پزشکی و آمادگی جسمانی مورد نظر کادر فنی شرکت کنند. صفاعلی کمالیان (مربی) و مهدی حسن‌زاده (بدنساز) تنها اعضای کادر فنی تیم ملی بسکتبال بودند که مراحل تست پزشکی و آمادگی جسمانی اردو نشینان را زیر نظر داشتند.

برای آغاز اردوهای آماده‌سازی تیم ملی بسکتبال 26 بازیکن به اردو دعوت شدند. اما از مجموع آنها 8 بازیکن در تست پزشکی و آمادگی جسمانی امروز غایب بودند. از این تعداد ارسلان کاظمی، سورن دیر بوغسیان و سامان ویسی بازیکنانی هستند که خارج از کشور به سر می برند و به همین دلیل در آغاز اردوی تیم ملی غایب بودند. امیر صدیقی و فرید اصلانی هم به دلیل خدمت سربازی نتوانستند در محل اردو شرکت کنند. البته میثم میرزایی هم با همین مشکل مواجه بود و به همین دلیل عصر روز گذشته در محل اردو حاضر نشد. اما این بازیکن در مراحل تست گیری امروز شرکت کرد.

سجاد مشایخی، صالح فروتن و بهنام یخچالی هم بازیکنانی هستند که همزمان در ترکیب اردو نشینان تیم جوانان هم قرارداد داشتند. به همین دلیل این سه بازیکن با نظر سازمان تیم های ملی بسکتبال و اعضای کادر فنی تیم ملی به اردوی جوانان پیوستند که از امروز و برای شرکت در مسابقات جهانی آغاز می شود. مشایخی، فروتن و یخچالی تا زمان پایان کار تیم جوانان در مسابقات جهانی در ترکیب این تیم خواهند بود و پس از آن در صورت نیاز به اردوی تیم ملی ملحق می‌شوند.

تیم ملی بسکتبال برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان آماده می‌شود. این مسابقات دهم تا نوزدهم مردادماه به میزبانی مانیل فیلیپین برگزار می‌شود. سه تیم برتر مسابقات بسکتبال قهرمانی آسیبا سهمیه پیکارهای جهانی را کسب می‌کند.

کد خبر 2064861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha