۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۷

سهراب‌‎نژاد در گفتگو با مهر:

نباید اجازه دهیم بسکتبال دوباره اسیر اتفاقات شود/ باید فینالیست آسیا شویم

نباید اجازه دهیم بسکتبال دوباره اسیر اتفاقات شود/ باید فینالیست آسیا شویم

ملی‌پوش بسکتبال ایران با بیان اینکه همه بازیکنان هم قسم شده‌اند بهترین نتیجه را در مسابقات قهرمانی آسیا بگیرند، گفت: در دوره پیش مسابقات قهرمانی آسیا به خاطر یک اتفاق کوچک پنجم شدیم اما نباید اجازه دهیم دوباره چنین اتفاقاتی در نتیجه‌گیری ما تاثیرگذار شود.

حامد سهراب نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دو سال پیش از تیم ملی خداحافظی کرده بود، اظهارداشت: مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی لطف داشتند و دوباره من را به تیم ملی دعوت کردند. البته قبل از اعلام اسامی دعوت شدگان به اردو، بچیروویچ نظرم را در مورد حضور دوباره در تیم ملی پرسید. من هم وظیفه خود می‌دانم که مانند سرباز در هر زمانی به تیم ملی کشورم کمک کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم در این مقطع هم بتوانم بازی‌های خوبی برای تیم ملی کشورم انجام دهم و مهمتر از آن اینکه بتوانم با این تیم به جام جهانی صعود کنم. در دوره پیش مسابقات قهرمانی آسیا به خاطر یک اتفاق کوچک پنجم شدیم اما نباید اجازه دهیم دوباره چنین اتفاقاتی در نتیجه‌گیری ما تاثیرگذار شود.

این بازیکن ملی‌پوش با بیان اینکه بسکتبال ایران همیشه جزو مدعیان و تیم‌های گردن کلفت آسیا بوده و خواهد بود، اظهارداشت: همه بازیکنان هم قسم شده‌اند تا بهترین نتیجه را بگیرند. بنابراین امسال باید صد در صد فینالیست شویم تا بتوانیم ناکامی دوره پیش را جبران کرده و حتی قهرمان شویم. اگر این اتفاق بیفتد برای دومین‌بار بسکتبال ایران به جام جهانی صعود می‌کند و این خواست همه بازیکنان و مربیان است. 

سهراب‌نژاد با اشاره به شرایط بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی بسکتبال گفت: پیش از نوروز 92 لیگ بسکتبال تمام شد اما بدنه اصلی تیم طی این مدت به خاطر همراهی تیم‌های پتروشیمی و ماهان در غرب آسیا از تمرین و بازی دور نبودند و تا حدی آماده هستند. اما در هر صورت اعضای کادر فنی برنامه کاملی را برای آماده‌سازی بازیکنان و هماهنگی آنها در نظر گرفته‌اند. امیدوارم با تدابیری که مسئولان فدراسیون و مربیان تیم ملی در نظر گرفته‌اند بتوانیم به اوج آمادگی برسیم.

ملی‌پوش بسکتبال ایران در پایان در مورد حضور مهران شاهین‌طبع در کادر فنی تیم ملی بسکتبال گفت: شاهین‌طبع جزو مربیان با تجربه است. امیدوارم حضور او هم کمکی باشد برای اینکه تیم ملی بهترین نتیجه ممکن را در آسیا بگیرد. این رقابت‌ها و نتیجه گیری در آن اولویت اول من و دیگر ملی‌پوشان است و باید برای آن تلاش زیادی داشته باشیم.

به گزارش مهر، مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا دهم تا نوزدهم مردادماه به میزبانی مانیل فیلیپین برگزار می‌شود. سه تیم برتر این رقابت‌ها صاحب سهمیه جهانی می‌شوند.

کد خبر 2065488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha