۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۲

بازگشت رحمتی منتفی شد؛

سیموئز: به رحمتی توصیه می‌کنم سکوت کند و دست از توجیه و بهانه بردارد

سیموئز: به رحمتی توصیه می‌کنم سکوت کند و دست از توجیه و بهانه بردارد

مربی تیم ملی فوتبال ایران و دستیار کارلوس کی‌روش با اشاره به خبرهایی که در مورد بازگشت رحمتی به این تیم منتشر شده بود، گفت: این بازیکن حاضر نشد عذرخواهی را امضا کند. بنابراین از او می‌خواهم سکوت کند و دست از توجیه و بهانه بردارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آنتونی سیموئز آخرین در خصوص شرایط تیم ملی در اردوی امارات گفت: صحبت‌های من در این بخش در سه قسمت است که بخش اول آن گرم نبودن زیاد هوا در اینجاست که کمک زیادی به ما در تمرینات می کند و دوم اینکه همه بازیکنان در سلامت کامل هستند و سوم خبر زودتر آمدن مسعود شجاعی به اردوی تیم ملی است که این بازیکن امشب به ما اضافه خواهد شد و در کل شرایط مساعد و آرامی را در این اردو داشته ایم.

وی در مورد بازی با قطر افزود: مسلما بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود چرا که این بازی برای هر دو تیم سرنوشت ساز است. بازیکنان تیم ملی باید در این بازی با تمام وجودشان مبارزه کنند و اگر در پایان بازی زندگی شان را از دست دادند من قول می دهم آنها را به زندگی برگردانم!

مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه قبلا چنین شرایطی را داشته است گفت: می خواهم بگویم که من هیچگاه اعلام بازنشستگی نکرده ام که بخواهم از تصمیمم منصرف شوم . ولی در طول سال هایی که بازی کرده ام که بیش از هشتصد بازی بوده است، بارها درون زمین مردم و پس از آن به زندگی برگشتم.

وی در خصوص حضور وینگادا گفت: حضور وی در اینجا نشان دهنده یک دوستی و همکاری طولانی مدت است که می تواند کمک شایان توجهی به تیم ملی ایران کند. ما در اینجا یک مثلث همکاری دیرینه داریم که در آن از طرز تفکر حرفه ای و تعامل عمیق و درک متقابل از یکدیگر وجود دارد.

سیموئز در ادامه در خصوص حضور رحمتی در اردوی تیم ملی که برخی از رسانه‌ها به آن اشاره کرده بودند افزود: مطالب زیر اظهار نظرهایی است که من فکر می‌کنم از روی اجبار و برای شفاف سازی باید روی آنها تاکید کنم. به عنوان یک بازیکن، مربی و مدیر حرفه ای فوتبال با بیش از 50 سال سابقه در سراسر جهان تاکنون هیچ گاه در فوتبال حرفه ای با چنین موردی مواجه نشده بودم.

وی افزود: در جهان فوتبال یک بازیکن ملی پوش وظایف بیشتری دارد و او هیچگاه نمی تواند به هم تیمی هایش و همینطور وظایف ملی فوتبالش پشت کند و بخصوص نمی تواند از روی مسئولیتی که نسبت به هواداران دارد، شانه خالی کند، دقیقا همانطور که وی انجام داد.

مربی تیم ملی ادامه داد: ما به وی فرصتی دادیم تا از فدراسیون، هم تیمی هایش، کادر فنی و مهمتر از همه هواداران ایران عذرخواهی کند، جای شکی برای هیچ کس باقی نیست که وی بود که به دفعات متعدد این فرصت را نپذیرفت تا با امضای بیانیه اش، این مسئله تمام و فیصله پیدا کند.

وی در پایان گفت: هم اکنون که وی قبول عذرخواهی از فوتبال ایران را نپذیرفته است، به وی می‌گویم که سکوت کند و دست از توجیه و بهانه‌های اضافه بردارد و سایر افراد را به دلیل رفتارش، سرزنش نکند و مقصر نداند و به خاطر مسایلی که بوجود آورده در سکوت زندگی کند و حداقل به هم تیمی‌هایش که اینجا برای غرور و افتخارآفرینی برای ایران حضور دارند و آماده موفقیت و جنگ برای آن هستند، احترام بگذارد.

کد خبر 2064972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha