۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۴۱

رویانیان در نشست خبری:

قدردانی از گل‌محمدی وظیفه ماست/ سه سال باید از علی دایی حمایت کنیم

قدردانی از گل‌محمدی وظیفه ماست/ سه سال باید از علی دایی حمایت کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی در مدت کوتاه مربیگری اش برای پرسپولیس رکورد خوبی را برجای گذاشت و وظیفه ماست که از او به خاطر همه زحماتش تشکر کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان در نشست خبری امروز سه شنبه خود با علی دایی که در آکادمی تیم‌های ملی برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: پرسپولیس میلیون ها عاشق دارد که باعث می شود انتخاب کادر فنی و بازیکنش دغدغه میلیون ها ایرانی است. دو هفته تمام رسانه های مختلف پیگیری و تیترهایشان انتخاب سرمربی پرسپولیس بود. این به خاطر اهمیت و عظمت پرسپولیس برای مردم است.

وی ادامه داد: در مراسمی که معارفه جناب آقای دایی یک چهره ماندگار ایران، کسی که در فوتبال دنیا شناخته شده و آقای گل جهان است و افتخارات زیادی را با خودش یدک می کشد. یک ایرانی که از گوشه این کشور چهره شد و خوشبختانه در دنیا شناخته شد. یک پرسپولیسی. انتخاب و معرفی ایشان برای ما یک افتخار است. در معارفه ایشان به نشان قدرشناسی دعوت کردیم از یحیی گل محمدی که در سخت ترین شرایط تیم را تحویل گرفت و رکورد خوبی را در مدت کوتاه سرمربیگری اش رقم زد. وظیفه ماست که از هر کسی که برای پرسپولیس زحمت کشید قدردانی کند.

وی ادامه داد: در شایستگی آقای گل محمدی همین بس که بلافاصله باشگاه نفت تهران ایشان را به عنوان سرمربی فصل آینده اش انتخاب کرد. ما وظیفه داریم که از ایشان بهنحو شایسته ای تقدیر کنیم. ضمن اینکه خوشحالیم که آقای پنجعلی هم در کنار ماست و به عنوان سرپرست کار خواهد کرد. خوشحالم که این توفیق را پیدا کردم که در خدمت آقای دایی باشم. ایشان را رعایت تمام شئونات حرفه ای و اخلاقی را رعایت کرد و باشگاه راه آهن پذیرفت که ایشان به خانه خودش بیاید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تا امروز که شما اینجا هستید کسی باور نمی کرد که علی دایی سرمربی پرسپولیس شده باشد. فشار رسانه ها و هواداران روی ما زیاد بود اما امروز آقای دایی اینجاست و می بینید که سرمربی پرسپولیس شده است. امیدوارم پرسپولیس موفق باشد. از همه هواداران درخواست می کنم که با تمام وجود از دایی حمایت کنند. من تا زمانی که هستم حمایت می کنم. ما نباید به باخت و برد فکر کنیم. ما باید به ساختار باشگاه فکر کنم اما باید سه سال از علی دایی حمایت کنیم.

کد خبر 2065040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha