۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۴۷

پاک فطرت:

بیمه فوت شدگان حادثه سایت زباله شیراز در حال پیگیری است

بیمه فوت شدگان حادثه سایت زباله شیراز در حال پیگیری است

شیراز – خبرگزاری مهر: شهردار شیراز گفت: بیمه فوت شدگان حادثه سایت دفن زباله شیراز در حال پی گیری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاک فطرت بعد از ظهر سه شنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه رفع مشکلات خانواده های حادثه دیده در سایت برمشور شیراز را به عنوان یک اولویت مد نظر قرار داده ایم تاکید کرد: از مهمترین مواردی که در خصوص بازماندگان حادثه برمشور شیراز مورد توجه قرار دارد وضعیت بیمه آنها بود که در حال رایزنی برای رفع مشکلات آنها هستیم.

وی تصریح کرد: چنانچه وضعیت بیمه این افراد مشخص شود خانواده های آنها می توانند طبق قانون از حقوق و مزایای از دست رفتگان خود استفاده کنند.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه گروهی از کارگران شهرداری شیراز حتی نیمه های شب نیز مشغول به کار هستند، یادآور شد: کارگران پسماند از جمله گروهی هستند که گاهی از مواقع نیمه های شب و یا به طور 24 ساعته مشغول به کار هستند.

پاک فطرت تصریح کرد: وظیفه داریم که نسبت به رفع مشکلات این کارگران اقدام کنیم.

شور و شوق انتخابات را افزایش دهیم

در ادامه این جلسه رئیس شورای شهر شیراز نیز با اشاره به اینکه زمان برگزاری انتخابات نزدیک است، گفت: تمامی زیر ساخت ها باید برای توسعه شور و شوق انتخابات مهیا باشد.

علی زحمتکش افزود: رسانه ها باید در ایجاد شور انتخاباتی فعالیت های خود را توسعه دهند اگر هم طبق قانون نمی توانند تا قبل از شروع زمان تبلیغات به طور مستقیم اشاره ای به این موضوع داشته باشند می توانند در نوشته های خود به طور غیر مستقیم اشاره کنند.

وی تاکید کرد: حماسه سازی اولویت اول است و در این راه هیچکس نباید کم کاری داشته باشد.

کد خبر 2065080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha