۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۵۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

ورزشگاه تختی می‌تواند میزبان استقلال و پرسپولیس باشد/ مسئولان اعتماد کنند

ورزشگاه تختی می‌تواند میزبان استقلال و پرسپولیس باشد/ مسئولان اعتماد کنند

مدیر ورزشگاه تختی تهران با تاکید بر اینکه مطمئن است در شرایط فعلی ورزشگاه تختی شرایط لازم و کافی برای میزبانی دیدارهای تیم‌های تهرانی با سرخابی‌های پایتخت را دارد، گفت: ورزشگاه تختی هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقات ندارد و تنها مسئولان باید به این ورزشگاه اعتماد بیشتری داشته باشد.

حسین کلانترزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت مجموعه ورزشی تختی تهران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ورزشگاه تختی تنها یک مشکل دارد و آن هم درست نبودن اسکوربرد است. قطعا اگر اسکوربرد جدید نصب شود، دیگر هیچ مشکلی نداریم زیرا سایر امکانات‌ این ورزشگاه مطابق با استانداردهای AFC است.

وی ادامه داد: شرکت تجهیز قرار است مناقصه‌ای را برگزار کند و به زودی اسکوربرد جدید هم نصب شود. امیدواریم این اتفاق تا قبل از پایان لیگ رخ دهد، ولی طبق قول مسئولان شرکت تجهیز حداکثر تا هفته سوم لیگ اسکوربرد جدید قابلیت اجرایی پیدا خواهد کرد.

مدیر ورزشگاه تختی تهران در خصوص اینکه اسکوربرد قبلی چه خواهد شد؟، افزود: در فصل گذشته 2-3 شرکت مختلف برای درست کردن آن اعلام آمادگی کردند و رقمی حدود 150 میلیون تومان برای راه‌اندازی و کنترل آن توسط ریموت مطرح کردند که البته به علت مشکلاتی که در بودجه عمرانی ورزشگاه وجود داشت، هزینه لازم برای تعمیر این اسکوربرد فراهم نشد.

وی در ادامه تاکید کرد: البته مسئولان شرکت تجهیز اعلام کردند برای کاهش هزینه‌ها و در نظر گرفتن مسائل اقتصادی قرار است اسکوربرد جدید را روی پایه اسکوربرد قبلی نصب کنند. اگر تنها بخاطر هزینه پایه‌ها قرار است اسکوربرد قبلی برداشته شود، بهتر است این اتفاق نیفتد و اسکوربرد قبلی حفظ شود. اسکوربرد فعلی ورزشگاه تختی نخستین اسکوربردی است که در ایران نصب شده و شاید بزرگترین آنها، زیرا 120 متر مربع بوده و ارتفاع آن به اندازه یک ساختمان چهار طبقه است.

کلانترزاده اضافه کرد: ورزشگاه تختی در حال حاضر هم نمره A از AFC گرفته است، هرچند اسکوربرد ما روشن نمی‌شود، اما در فایل AFC، مجهز بودن این ورزشگاه به اسکوربرد تایید شده است. ضمن اینکه کیفیت زمین ورزشگاه تختی حتی از ورزشگاه آزادی هم بهتر است.

وی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه‌ امیدوار هستید فصل آینده مسابقات لیگ خصوصا دیدار تیم‌های سرخابی با تیم‌های تهرانی در این ورزشگاه برگزار شود، تصریح کرد: شورای تامین قول داده است این مسابقات را در ورزشگاه تختی برگزار کند. امیدوارم آنها روی قول خود بمانند و مانند سال گذشته بهانه‌هایی را نیاورند که در آخرین لحظه میزبانی را از ورزشگاه تختی سلب کنند.

مدیر ورزشگاه تختی تهران صحبت‌هایش در این خصوص را اینگونه ادامه داد: مسئولان یگان ویژه و شورای تامین بازدیدی از ورزشگاه تختی و امکانات آن داشته و مصوب کرده مسابقات در تختی برگزار شود، اما اینکه چه میزان این قول‌ها اجرایی شود، معلوم نیست.

وی با تاکید بر اینکه برگزار نشدن این بازی در ورزشگاه تختی به نوعی جفا به این ورزشگاه و خدمات مسئولان آن است، یادآور شد: در یکی دو سال اخیر زحمات و هزینه بسیاری برای تکمیل انجام شده است. از یک طرف سازمان لیگ می‌گوید ورزشگاه‌ها باید استانداردهای AFC را رعایت کند و از سوی دیگر مسابقات را در ورزشگاه ما که جزو ورزشگاه‌های استاندارد کشور است، بازی نمی‌گذارد.

کلانترزاده با بیان اینکه از مسئولان سازمان لیگ درخواست کرده‌ایم مجوز برگزاری بازی‌های لیگ در این ورزشگاه را صادر کند، ادامه داد: روز دوشنبه یکی از مسئولان سازمان لیگ با من تماس گرفت و در خصوص آخرین وضعیت این ورزشگاه کسب تکلیف کرد ما تمام تلاشمان را کرده‌ایم تا تختی امروز به یکی از ورزشگاه‌های استاندارد کشور تبدیل شود، اما متاسفانه از این مزیت استفاده نمی‌شود.

"متاسفانه فصل گذشته باشگاه پیکان به هر دلیلی اعلام کرد سه بازی آخرش را می‌خواهد در ورزشگاه پیکانشهر برگزار کند که بلافاصله مسئولان سازمان لیگ با این موضوع موافقت کردند." وی با اشاره به این مسئله افزود: این مشکل اصلی ماست زیرا ورزشگاه تختی هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقات ندارد و تنها مسئولان باید به این ورزشگاه اعتماد بیشتری داشته باشد.

مدیر ورزشگاه تختی تهران خاطرنشان کرد: با مسئولان شرکت تجهیز و حتی با رسولی‌نژاد نشست‌هایی داشته‌ایم و تصمیم بر این شده است وقتی برای استاندارد کردن چنین ورزشگاهی اینقدر هزینه و امکانات صرف شده، باید از آن بهترین استفاده‌ها را کرد. حتی بنده مطمئنم در شرایط فعلی ورزشگاه تختی شرایط لازم و کافی برای میزبانی دیدارهای تیم‌های تهرانی با سرخابی‌های پایتخت را دارد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان راه‌آهن طی روزهای گذشته با وی مذاکراتی داشتند، تاکید کرد: احتمال برگزاری مسابقات نفت و راه‌آهن در ورزشگاه تختی وجود دارد و این مسئله به مذاکرات روزهای آینده و موافقت طرفین بستگی دارد.

کلانترزاده در پایان گفت: البته به نظرم اگر مسئولان باشگاه‌هایی همچون نفت و راه‌آهن تختی را به عنوان ورزشگاه اصلی خود انتخاب کنند و هزینه برگزاری بازی‌های خود در یک فصل در این ورزشگاه را به ما واگذار کنند، حتی می‌توانیم سکوهای روبرو را تکمیل کنیم و در نهایت این ورزشگاه می‌تواند میزبان بسیار خوبی برای باشگاه در مسابقات داخلی باشد.

کد خبر 2065146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha