۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۲۱

دیدار پرسپولیس و نفت در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود

دیدار پرسپولیس و نفت در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود

طبق اعلام سازمان لیگ دیدار دو تیم فوتبال نفت تهران و پرسپولیس در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و پرسپولیس در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 20:15 دقیقه روز اول شهریورماه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.

سازمان لیگ درحالی محل برگزاری این بازی را ورزشگاه تختی تهران اعلام کرده است که در برنامه اعلام شده از سوی این سازمان در هفته‌های چهارم تا هفتم، ورزشگاه آزادی به عنوان محل برگزاری این بازی انتخاب شده بود.

این تصمیم در نشستی که چندی پیش میان مهدی تاج رئیس سازمان لیگ با سرهنگ پاسدار جان نثاری جانشین فرماندهی یگانهای ویژه نیروی انتظامی کشور، سرهنگ عرب سرخی فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ، سرهنگ پیر حیاتی معاون عملیاتی یگان ویژه و سروان علی نیکزاد نماینده خدمات و منابع یگان ویژه تهران بزرگ در دفتر رئیس سازمان لیگ برگزار شد، اتخاذ شده است.

البته فصل پیش هم قرار بود بازی نفت تهران با پرسپولیس هم در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود اما در نهایت با مخالفت شورای تامین، آن مسابقه در ورزشگاه آزادی صورت گرفت.

 

کد خبر 2111439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha