۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۳۲

حواشی مراسم معارفه دایی؛

امضا شدن قرارداد دایی و هدیه به یحیی/ مظلومی و پنجعلی سوژه شدند

امضا شدن قرارداد دایی و هدیه به یحیی/ مظلومی و پنجعلی سوژه شدند

نشست معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس درحالی عصر امروز سه‌شنبه برگزار شد که در پایان صحبت‌های علی دایی و محمد رویانیان، قرارداد 3 ساله این مربی با پرسپولیس منعقد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست معارفه علی دایی سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 18:20 دقیقه عصر امروز در سالن اجتماعات هتل آکادمی فوتبال و با 20 دقیقه تاخیر آغاز شد که به علت ازدحام عکاسان، رویانیان و دایی برای ورود به سالن با مشکل مواجه شدند.

در بدو ورود، محمد رویانیان و علی دایی با محمد پنجعلی احوالپرسی کرده و به همراه وی وارد سالن اجتماعات شدند. دقایقی بعد و پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، یحیی گل‌محمدی هم وارد سالن شد و در کنار محمد رویانیان، علی دایی و محمد پنجعلی قرار گرفت.

پس از آغاز نشست خبری، محمد رویانیان با تقدیر از یحیی گل‌محمدی تابلو فرشی را به همراه یک شال پرسپولیس به او اهدا کرد که پس از این مراسم مربی گذشته پرسپولیس سالن را ترک کرد.

در این مراسم که 40 دقیقه طول کشید، ابتدا محمد رویانیان و سپس علی دایی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند و ساعت 19 نیز قرارداد رسمی علی دایی با پرسپولیس امضا شد، قراردادی که 3 ساله خواهد بود.

دیگر حاشیه‌های این مراسم را در زیر می‌خوانید:
* بسیاری از چهره‌های سرشناس مربیگری فوتبال کشورمان در کلاس تکمیلی حرفه‌ای که در کمپ تیم‌های ملی تشکیل شده است،  حضور یافتند. در این دوره از کلاس که به صورت مقطعی و در 18 ماه برگزار می‌شود، مرتضی محصص برای مربیان لیگ برتری به تدریس پرداخته است. در دوره بعدی این کلاس‌ها قرار است روته مولر آلمانی که زمانی هم در کادر فنی تیم ملی و استقلال حضور داشت، به تدریس بپردازد.

* پرویز مظلومی، منصور ابراهیم‌زاده، رسول کربکندی، فرهاد پورغلامی، رضا رجبی، حسین چرخابی، محمد پنجعلی، اردشیر پورنعمت، نصرت ایراندوست، مجتبی تقوی و... از جمله مربیانی بودند که در این کلاس شرکت کردند.

* اکثر خبرنگاران با دیدن پرویز مظلومی در خصوص وضعیتش در تیم آلومینیم هرمزگان می‌پرسیدند که وی در جمعی دوستانه ابراز اطمینان داد لیگ برتر 18 تیمی خواهد ماند.

* در پایان این کلاس همه مربیان حاضر در کلاس با یک دستگاه اتوبوس راهی منزل سیدحسن خمینی شدند.

* محمد پنجعلی و حضورش روی نیمکت تیم پرسپولیس به عنوان سرپرست دیگر سوژه این کلاس بود.

* در حاشیه برگزاری این کلاس بهروز منتقمی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس و منصور ابراهیم‌زاده دقایقی با یکدیگر به گفتگو پرداختند.

کد خبر 2065230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha