۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۸

محمد پنجعلی در گفتگو با مهر:

پرسپولیس برگردد کارم را شروع می‌کنم/ سرپرست شده‌ام ولی شیرینی هم می‌ماند

پرسپولیس برگردد کارم را شروع می‌کنم/ سرپرست شده‌ام ولی شیرینی هم می‌ماند

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با بیان این نکته که بعد از جلسه با رویانیان به عنوان سرپرست پرسپولیس برگزیده شده است، گفت: قرار بر این شد زمانی که تیم از اردبیل برگردد به عنوان سرپرست کارم را شروع کنم.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضورش در کنار تیم پرسپولیس به عنوان سرپرست خاطرنشان کرد: عصر روز یکشنبه با آقای رویانیان جلسه داشتم و در این باره صحبت کردیم و سرپرستی من در پرسپولیس قطعی شده است. قرار بر این شده که تیم از اردبیل برگردد کار را شروع کنم. البته حکم رسمی مرا هم باشگاه اعلام خواهد کرد.

وی در خصوص وضعیت شیرینی اظهار داشت: شیرینی هم می‌ماند. من به رویانیان هم گفتم که یکی دو نفر باید به من کمک کنند چرا که می‌خواهم به طور کامل کنار تیم باشم. این که شیرینی با چه سمتی در کنار ما حضور خواهد داشت مهم نیست. شیرینی زحمت کشیده و واقعا به کمک او احتیاج دارم.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره خریدهای جدید این تیم نیز گفت: اگر این بازیکنانی که با آنها گفتگو شده قراردادشان قطعی شود خیلی خوب است چرا که بازیکنان خوبی هستند. در واقع پرسپولیس تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه خواهد شد و این همان چیزی است که همه تیم‌های حرفه ای دنبال می‌کنند.

وی افزود: پرسپولیس و استقلال دو تیمی هستند که حواشی زیادی دارند. امسال همه باید کمک کنند تا حواشی به تیم وارد نشود. ما باید قبل از مسایل فنی به دنبال این باشیم که آرامش تیم را حفظ کنیم و مانع از ایجاد حاشیه بشویم تا تیم کار خود را به خوبی انجام دهد.

پنجعلی در پاسخ به این پرسش که آیا از روز چهارشنبه به طور رسمی کار خود را شروع می‌کنید، گفت: تیم عصر روز سه‌شنبه از اردوی اردبیل باز می‌گردد. باید با آقای رویانیان صحبت کنم و کار را پس از آن به طور رسمی شروع کنم.

کد خبر 2073660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha