۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۱

پنجعلی در گفتگو با مهر:

من سرپرست پرسپولیس هستم/ با دایی برای بازگرداندن کریمی صحبت می‌کنم

من سرپرست پرسپولیس هستم/ با دایی برای بازگرداندن کریمی صحبت می‌کنم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است طبق توافقات قبلی و صحبت‌های اعضای هیات مدیره و کمیته پیشکسوتان، سرپرست سرخپوشان برای فصل آینده است. او می‌گوید بعد از آنکه حکمش را از محمد رویانیان گرفت با علی دایی در مورد بازگرداندن علی کریمی صحبت می‌کند.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیتش برای سرپرستی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قرار است روز شنبه یا یکشنبه جلسه دیگری با محمد رویانیان داشته باشم. طبق صحبت‌هایی که شده من سرپرست پرسپولیس برای فصل آینده خواهم بود.

وی در مورد تکلیف سعید شیرینی خاطرنشان کرد: شیرینی در حال حاضر برای پرسپولیس زحمت می‌کشد و درست نیست در این شرایط که تیم‌ها در فصل نقل و انتقال بازیکنان هستند به این مسئله ورود کرد چون تیم ضربه می‌خورد. به هر حال نظر پیشکسوتان و اعضای هیات مدیره این بود که من به پرسپولیس کمک کنم و سرپرست باشم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه با سعید شیرینی مشکلی ندارد، تصریح کرد: اصلا این مسئله موضوع مهمی نیست که آدم بخواهد برای آن با فرد دیگری مشکل پیدا کند. من با هیچ کس مشکلی ندارم و موفقیت پرسپولیس برایم بیشتر ارزش دارد.

پنجعلی در خصوص اینکه آیا برای بازگرداندن علی کریمی به پرسپولیس با علی دایی صحبتی داشته است یا خیر، گفت: باید اول تکلیف خودم مشخص شود و بدانم که مسئولیت و شرح وظایفم در چه حدی است. ما دوست داریم به پرسپولیس کمک کنیم تا این تیم به حاشیه نرود.

وی در پایان با بیان اینکه هر کاری برای پرسپولیس صلاح باشد انجام می‌دهم، گفت: در صورتی که حکم سرپرستی‌ام را بگیرم، با دایی برای بازگرداندن علی کریمی صحبت می‌کنم تا بهترین تصمیم را در این خصوص بگیریم. این رابطه باید بین سرمربی و سرپرست برقرار باشد تا برای خیلی از مسائل به صورت گروهی تصمیم گرفته شود.

کد خبر 2066822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha