۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۵۵

علی دایی مطرح کرد:

پرسپولیس زودتر کامل شود، بهتر است/ میاچ مشکل قلبی دارد

پرسپولیس زودتر کامل شود، بهتر است/ میاچ مشکل قلبی دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه با همین بازیکنانی که قرارداد بسته‌اند به اردوی اردبیل می‌رود، گفت: تعدادی از بازیکنانمان را در اختیار نداریم ولی پرسپولیس هر چه زودتر کامل شود بهتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی در حاشیه تمرین امروز جمعه پرسپولیس در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: فعلا به دلیل تیم ملی و حضور تعدادی از بازیکنان در این تیم مجبوریم کارمان را با این شرایط ادامه بدهیم. تعدادی از بازیکنانمان را به واسطه این شرایط در اختیار نداریم و به همین خاطر هرچه زودتر پرسپولیس کامل شود، بهتر است.

پرسپولیس روز یکشنبه برای برگزاری اردوی آماده سازی به اردبیل می‌رود. دایی با اشاره به این موضوع تاکید کرد: در اردبیل کارهای بدنسازی را انجام می‌دهیم و چند بازی دوستانه هم برگزار خواهیم کرد. البته فعلا باید با بازیکنانی که قرارداد بسته‌اند به این اردو برویم.

وی همچنین در خصوص اینکه چرا "میاچ" در کادر فنی پرسپولیس حضور ندارد، گفت: اگر بشود میاچ را به پرسپولیس می‌آوریم ولی متاسفانه ایشان مشکل قلبی دارد و نمی‌تواند به این زودی‌ها به ایران بیاید.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت رضا حقیقی برای فصل آینده و احتمال حضور این بازیکن در تیم دیناموکیف اوکراین تصریح کرد: حقیقی یکی از مهره‌هایی است که می‌تواند برای ما موثر باشد. پرسپولیس به این بازیکن نیاز دارد.

کد خبر 2066886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha