۷ خرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۵۲

ابن‌قاسم خبر داد:

قرارداد ارشاد یوسفی با فولاد خوزستان به مدت یک سال تمدید شد

قرارداد ارشاد یوسفی با فولاد خوزستان به مدت یک سال تمدید شد

اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در ادامه تمدید قرارداد بازیکنان این تیم، ارشاد یوسفی دروازه بان فولاد برای مدت یک سال قرارداد خود را تمدید کرد.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مذاکره فولاد برای حفظ بازیکنان فصل گذشته‌اش همچنان با این بازیکنان ادامه دارد و خوشبختانه اغلب آنان که محصول آکادمی فولاد خوزستان به شمار می‌روند بدون هیچ مشکلی قرارداد خود را با این باشگاه برای ادامه همکاری تمدید کرده‌اند.

وی افزود: در مدت اخیر قرارداد بازیکنانی مثل امید خالدی، بختیار رحمانی، مهرداد جماعتی، دو بازیکن بزریلی فولاد و ایوب والی تمدید شده و مذاکره برای تمدید قرارداد سایر بازیکنان فولاد برای حضور پرقدرت در لیگ برتر و پلی آف جام باشگاه های آسیا ادامه دارد.

ابن قاسم تصریح کرد: در همین راستا ارشاد یوسفی دروازه بان تیم فولاد نیز بعد از توافق با مسئولان باشگاه، قرارداد خود را به مدت یک سال با این باشگاه تمدید کرد.

سرپرست تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: این بازیکن در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور یک هزار و 579 دقیقه با پیراهن فولاد به میدان رفته و به عبارتی می‌توان گفت که خالدی در فصل گذشته جزو پرکارهای فولاد بود.

ابن قاسم عنوان کرد: قرارداد این بازیکن با حضور سیف اله دهکردی مدیرعامل باشگاه به صورت سفید تمدید شد.
 
به گزارش خبرنگار مهر، ارشاد در دوازدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال کشور،جمعا دو هزار و 70 دقیقه با پیراهن تیم فولاد به میدان رفت و در طول نیم فصل نخست این رقابتها تنها در دیدارهای هفته اول تا پنجم و برابر تیمهای داماش، سپاهان، سایپا، آلومينيوم و مس به میدان نرفت.

این دروازه بان در طول فصل دوم رقابتها نیز در هفته های 19 برابر سپاهان، 21 برابر آلومينيوم، 23 برابر  راه آهن، 27 برابر پیکان، 28 برابر نفت آبادان و 30 برابر فجر، جزو 11 نفر شاگردان حسین فرکی نبود علیرضا سلیمی به جای او در دروازه فولاد ایستاد.

دیگر دروازه بان های فولاد در طول فصل گذشته محمد رشید مظاهری و علیرضا سلیمی بودند که هرکدام به ترتیب 270 دقیقه و 720 دقیقه با پیراهن فولاد به میدان رفتند.

 
 
 

کد خبر 2065322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha