۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۰۱

سرمربی مس سرچشمه در گفتگو با مهر:

برای جبران شکست بازی رفت انگیزه داریم/ انتقاد از مسئولان استانی و شرکت مس

برای جبران شکست بازی رفت انگیزه داریم/ انتقاد از مسئولان استانی و شرکت مس

سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه با تاکید بر اینکه بازیکنان ما برای جبران شکست بازی رفت پلی آف مقابل تیم پاس انگیزه بالایی دارند، گفت: بازیکنان ما در بازی رفت زحمت زیادی کشیدند اما نتوانستند انتظارات من را بر آورده کنند.

داوود مهابادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بازی برگشت پلی آف لیگ آزادگان ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان ما در بازی رفت زحمت زیادی کشیدند اما نتوانستند انتظاراتم را بر آورده کنند، دلیل این موضوع این است که آنها برای مدت طولانی از شرایط مسابقه دور بودند.

وی در همین خصوص افزود: در حال حاضر شرایط ما نسبت به بازی رفت خیلی بهتر شده و بازیکنان از شکست بازی رفت بسیار ناراحت هستند، این موضوع انگیزه آنها را برای بازی برگشت بسیار بالابرده است، همه آنها به دنبال جبران بازی رفت هستند. امیدوارم در زمین خودمان و با حمایت هواداران بتوانیم نتیجه بازی رفت را جبران کرده و حریف ذوب آهن در مرحله بعد بشویم.

سرمربی مس سرچشمه در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم تیم پیش از بازی با پاس همدان اعلام کرد: خوشبختانه برای بازی با تیم مس بازیکن مصدوم و محروم نداریم ضمن اینکه دو بازیکن اصلی ما که به دلیل مصدومیت و محرومیت در بازی رفت حضور نداشتند را در بازی برگشت در اختیار داریم.

سرمربی تیم مس سرچشمه با اعلام اینکه مسئولان باشگاه برای صعود به مرحله بعد پاداشی را برای بازیکنان در نظر نگرفته اند، تاکید کرد: با اینکه رقابت‌های این فصل لیگ ازادگان به پایان رسیده اما بازیکنان ما حدود 60 درصد از مطالبات مالی خود را دریافت کرده اند. انتظار ما از مسئولان باشگاه این بود که تا قبل از بازی برگشت پلی آف بخش دیگری از مطالبات مالی آنها پرداخت شود تا روحیه آنها برای رویارویی با تیم پاس همدان بالاتر رود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی تاکید کرد: نمتاسفانه مسئولان تربیت بدنی استان، هیات فوتبال کرمان و مسئولان رده بالای شرکت ملی مس در این شرایط حساسی که داریم سراغی از ما نمی گیرند تا با حمایت های خود بازیکنان ما دلگرم شوند.

بازی برگشت پلی آف لیگ آزادگان بین تیم‌های مس سرچشمه و پاس همدان ساعت 16:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه زینعلی سرچشمه برگزار خواهد شد. در بازی رفت تیم پاس همدان موفق شد که 2 بر یک تیم مس سرچشمه را شکست دهد.

کد خبر 2065486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha