۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۰۱

خسرو حیدری:

قادریم به هر تیمی در آسیا گل بزنیم/ بازیکنان چند ملیتی هستند نه عربی

قادریم به هر تیمی در آسیا گل بزنیم/ بازیکنان چند ملیتی هستند نه عربی

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال اردوی امارات را یکی از بهترین اردوهای برگزار شده دانست و گفت: با توجه به شرایط خوبی که داریم قادر خواهیم بود به هر تیمی در آسیا گل بزنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو حیدری درخصوص اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: به نظرم اردوی امارات، یکی از بهترین اردوهایی است که تاکنون داشته‌ایم. خوشبختانه یکی از مهمترین فاکتورها زمین تمرین است که زمین تمرین باشگاه ایرانیان در شرایط مناسبی قرار دارد و ضمن داشتن فعالیت‌های بدنی سبک، به خوبی در حال انجام تمرینات تخصصی هستیم و آماده خواهیم شد تا در هفته آینده بتوانیم دیداری خوب را مقابل تیم ملی قطر داشته باشیم.

وی درباره دیدار تیم ملی ایران برابر با قطر بیان کرد: بازی با قطر را با هدف گل نخوردن آغاز می‌کنیم و با داشتن این شرایط، قادر خواهیم بود به هر تیمی در آسیا گل بزنیم و امیدوارم در ابتدا بتوانیم خوب دفاع کنیم و با استفاده از فرصت‌های‌مان به گل دست پیدا کنیم.

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که در بازی‌های اخیر مقابل تیم‌های حاشیه خلیج فارس عملکرد خوبی داشتید و آیا در بازی مقابل قطر هم این بازی‌ها را تکرار می‌کنید؟، تاکید کرد: به هر حال تیم قطر بیشتر بازیکنان غیر عربی دارد تا بومی.

وی که سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، در ادامه خاطرنشان کرد: قطر و بیشتر بازیکنان آن تغییر ملیتی هستند و البته بازیکنان تیم‌های حاشیه خلیج فارس را بهتر و راحت‌تر می‌توان دریبل زد و امیدوارم با حضور بازیکنان تکنیکی‌مان در تیم ملی و استفاده از تاکتیک تیمی نتیجه مورد نظرمان را بگیریم.

حیدریدر پایان در مورد انتظارش از مردم و رسانه‌ها گفت: از مردم کشورم می‌خواهم ما را در این راه پیش رو تنها نگذارند و دعای خیرشان همراه ملی پوشان باشد. رسانه‌ها هم که همیشه و بخصوص در شرایط سخت همراه تیم ملی بودند، نیز در این شرایط به یاری تیم ملی بیایند.


 

کد خبر 2065643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha