۸ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۲۶

گزارش تمرین تیم ملی در امارات؛

برنامه خاص برای دروازه‌بان‌ها و تمرین ضربات پنالتی/ قوچان‌نژاد آمد

برنامه خاص برای دروازه‌بان‌ها و تمرین ضربات پنالتی/ قوچان‌نژاد آمد

برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران درحالی سه‌شنبه شب برگزار شد که در این تمرین کادرفنی و خصوصا مربی دروازه‌بان‌ها برای نفرات تیم برنامه‌های خاصی را زیر نظر گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین تمرین تیم ملی در اردوی امارات درحالی سه‌شنبه شب در ورزشگاه ایرانیان دبی برگزار شد که در این تمرین طبق تمرینات قبلی با صحبت‌های سرمربی تیم ملی آغاز شد. ملی پوشان پس از گرم کردن به انجام تمرینات تخصصی خود زیر نظر کادر فنی پرداختند.

در ابتدای تمرین کارلوس کی‌وش، ملی پوشان را به سه گروه دروازه‌بان‌ها، مدافع‌ها و مهاجم‌ها تقسیم کرد که دروازه‌بان‌ها با گاسپار تمرینات خود را پیگیری کردند و مدافعان و مهاجمان هم زیر نظر سرمربی تیم ملی تمرینات تخصصی و فنی خود را انجام دادند.

در تمرین تخصصی دروازه‌بان‌ها، دستگاه توپ انداز اتوماتیک مورد استفاده قرار گرفت و توپ در جهات و زوایای مختلف به سمت دروازه شلیک شد.

در ادامه ملی‌پوشان به دو گروه سفید و قرمز تقسیم شدند و با یکدیگر فوتبال تمرین کردند و پس از سرد کردن به استخر رفتند. ضمن اینکه در پایان تمرین و پیش از سرد کردن، ملی پوشان ضربات پنالتی را تمرین کردند.

همانطور که در اخبار قبلی اعلام شد، رضا قوچان نژاد سه‌شنبه شب به اردوی تیم ملی اضافه شد. نلو وینگادا مربی میهمان تیم ملی از امروز چهارشنبه در محل اردوی تیم ملی در امارات خواهد بود.

کد خبر 2065405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha